Την επιτάχυνση των διαδικασιών για να υπογραφεί συμφωνία μείωσης των ρυπογόνων εκπομπών από τα αυτοκίνητα της Ε.Ε., προωθεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Κοινοβούλιο. Στόχος τους είναι να αποκτήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση κοινό σχέδιο δράσης αναφορικά με τους αέριους ρύπους.Η συμφωνία θα προβλέπει τη σταδιακή μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, από 160 γραμμάρια/χλμ. σε 120 γραμμάρια/χλμ. στο διάστημα 2012-2015. Γεγονός που σημαίνει ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να προσαρμόσουν τους κινητήρες των αυτοκινήτων, έτσι ώστε να μειωθούν οι εκπομπές τους κατά 60% τον πρώτο χρόνο, 75%-80% στη συνέχεια και τελικά κατά 100%, το 2015.
Ωστόσο, πολλοί θεωρούν τη συμφωνία μη ικανοποιητική και τη χαρακτηρίζουν υποχώρηση στις πιέσεις του λόμπι της αυτοκινητοβιομηχανίας. Απαντώντας στις κατηγορίες αυτές, η Ανγκέλικα Νίμπλερ, Πρόεδρος της Επιτροπής του Ευρωκοινοβουλίου για τη Βιομηχανία, δήλωσε ότι «σε καιρούς κρίσης, ο καθένας φοβάται μήπως χάσει τη δουλειά του και γι’ αυτό δεν πρέπει να επιβάλουμε στην αυτοκινητοβιομηχανία μη ρεαλιστικές προδιαγραφές».
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >