Χάρη στην τοποθέτηση πλωτών φραγμάτων που δεν επιτρέπουν την εξάπλωση των λαδιών και του πετρελαίου αποφεύχθηκε ο κίνδυνος ρύπανσης της θάλασσας, μετά τη βύθιση πλοίου στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Ads

Το πλοίο, όπως αναφέρει δημοσίευμα της «Ελευθεροτυπίας», μέχρι και πριν από λίγους μήνες εκτελούσε τις εργασίες εκβάθυνσης του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης και από την ημέρα που σταμάτησε τις εργασίες παρέμενε δεμένο στην ανατολική προβλήτα του λιμανιού.

Tο πρωί της Δευτέρας άρχισε να μπάζει νερά στα αμπάρια του, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει η βύθιση της πρύμνης του και λάδια και πετρέλαια να χύνονται στη θάλασσα. Τα αίτια της βύθισης παραμένουν μέχρι στιγμής άγνωστα.

Στο σημείο κατέφτασε η Πυροσβεστική υπηρεσία και το λιμεναρχείο, όπου σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις το σκάφος δεν θα μπορούσε να βυθιστεί αφού στο συγκεκριμένο σημείο το βάθος του λιμανιού ήταν μικρό, ενώ με την παρέμβαση των δυτών που θα βουτούσαν στα ύφαλα του πλοίου θα μπορούσαν να βουλώσουν το ρήγμα και να ακολουθήσει η άντληση νερών από την πυροσβεστική υπηρεσία.

Ads

Λίγη ώρα αργότερα το σκάφος πήρε επικίνδυνη κλίση, αναποδογύρισε και τελικά βυθίστηκε.