Σημαντική πτώση στην εγχώρια αγορά εκδόσεων εφημερίδων και περιοδικών διαπιστώνει η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της Icap Group για την περίοδο 2006-2010. Αποδίδεται στη μείωση των εσόδων από τις διαφημιστικές καταχωρήσεις, στην πτώση της κυκλοφορίας των εντύπων, καθώς και στον ανταγωνισμό από άλλα ΜΜΕ.

Ads

Το 2009, πωλήθηκαν συνολικά 16,3% λιγότερα φύλλα, σε σχέση με το 2006. Η μείωση συνεχίστηκε και το 2010 (εκτιμάται μείωση της τάξης του 13%, το 2010/09). Οι επιχειρήσεις του κλάδου αντιδρούν, μειώνοντας το κόστος παραγωγής των εντύπων και το κόστος λειτουργίας τους (αναστολή έκδοσης ορισμένων εντύπων, μείωση προσωπικού, περικοπές δαπανών, αντικατάσταση πρώτων υλών, κλπ).