Μόλις ένας στους πέντε Αμερικανικούς καταναλωτές εμφανίζεται πρόθυμος να πληρώσει για να διαβάσει τις ειδήσεις on-line, σύμφωνα με νέα έρευνα του Pew Internet Project, παρά το γεγονός πως οι περισσότεροι αρέσκονται στο να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για την καθημερινή τους ενημέρωση.

Ads

Η μελέτη έρχεται να επιβεβαιώσει ότι είναι πάρα πολύ δύσκολο για τα ΜΜΕ να αποκομίσουν κέρδη από τος on-line αναγνώστες. Στις περιπτώσεις που κάποιο σάιτ επέβαλε συνδρομή ή αμοιβή-ανά-άρθρο, οι 4 από τους πέντε επισκέπτες αναζήτησαν άλλες πηγές πληροφοριών στο διαδίκτυο.

Οι New York Times ανήγγειλαν ότι θα εφρμόσουν από τον Ιανουάριο του 2011, ένα υβριδικό σύστημα «free/fee» για τον ιστοχώρο τους, στα πλαίσια του οποίου, οι αναγνώστες θα διαβάζουν ελεύθερα ορισμένα άρθρα κάθε μήνα, αλλά για την πλήρη πρόσβαση θα πρέπει να καταβάλουν ένα συγκεκριμένο ποσό.

Η έρευνα του Pew Internet Project αναφέρει επίσης ότι έξι στους δέκα Αμερικανούς διαβάζουν ειδήσεις στο διαδίκτυο κάθε ημέρα. Το πρόβλημα εντοπίζεται όμως στο ότι οι περισσότεροι εκδότες ειδήσεων δεν μπορούν να ωφεληθούν από το ίντερνετ, παρά τη δεκαπενταετή προσπάθεια.

Ads

Πηγή: Great America