Το τηλεοπτικό φαινόμενο ονόματι Survivor ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα με το ριάλιτι σόου να φέρνει στον ΣΚΑΪ εκτός από υψηλά νούμερα τηλεθέασης και πολλά έσοδα.
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του «Πρώτου Θέματος», τα συνολικά έσοδα από το Survivor έφτασαν τα 24 εκ. ευρώ, με το κόστος να αγγίζει τα 18,5 εκ. ευρώ.
Ενδεικτικό της επιτυχίας του σόου είναι πως το 1 λεπτό του διαφημιστικού χρόνου κόστιζε 300 ευρώ, ενώ ο ελάχιστος χρόνος που μπορούσε να διατεθεί ήταν τα 22 δευτερόλεπτα.
Όσο για τα SMS στις ψηφοφορίες, στον τελικό στάλθηκαν σύμφωνα με το ρεπορτάζ 560.000 γραπτά μηνύματα. Επίσης, ο μέσος όρος μηνυμάτων για την ψηφοφορία αποχώρησης ήταν 100.000 με 120.000 ανά επεισόδιο.
Με τη χρέωση για κάθε μήνυμα που έστελναν οι τηλεθεατές στον μεγάλο τελικό του Survivor να είναι 1,24 ευρώ, προκύπτει ότι τα συνολικά έσοδα μόνο από τα SMS (στο τελευταίο επεισόδιο) ήταν σχεδόν 700.000 ευρώ (694.400).
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >