Μετά τη Burberry που έκαιγε τα εκτός σεζόν ρούχα της για να μην φορεθούν κοψοχρονιά… από τους φτωχούς, μία ακόμη φίρμα χρησιμοποιεί την ανέχεια και την εξαθλίωση μεγάλου μέρους του πληθυσμού του πλανήτη, ως πεδίο κερδοφορίας, αυτή τη φορά από την ανάποδη: Κάνοντας πανάκριβη μόδα… το «φοράω ό,τι βρω» των άστεγων.

Ads

H Golden Goose, ιταλική εταιρεία παπουτσιών, παρουσίασε ένα νέο ζευγάρι, το οποίο θα πωλείται στο αστρονομικό ποσό των 450 ευρώ, «εμπνευσμένο» από τη φτώχεια.

Η εν λόγω «πρόταση» της εταιρείας για τον ερχόμενο Χειμώνα δεν πέρασε απαρατήρητη και όχι με θετικό τρόπο γι’ αυτήν. Τα σχόλια στα κοινωνικά δίκτυα εγκαλούν την εταιρεία ότι εκμεταλλεύεται την εικόνα των άστεγων για να δημιουργήσει «μόδα», ουσιαστικά, χλευάζοντάς τους.