Σχολιάζοντας τις προεδρικές τους εκστρατείες τονίζει ότι «ο στόχος του μάρκετινγκ είναι να δημιουργήσει απαίδευτους καταναλωτές που επιδίδονται σε παράλογες επιλογές, υπονομεύοντας τους σκεπτόμενους πολίτες που κάνουν ορθολογικές επιλογές».

Ads

Μιλώντας για την οικονομική κρίση αναφέρθηκε στο γεγονός ότι ενώ τρισεκατομμύρια έχουν ξοδευτεί για την ανάκαμψη χρηματοπιστωτικών οργανισμών, την ίδια στιγμή από τα 12,3 δισεκατομμύρια που έπρεπε να δοθούν αυτό το χρόνο στην Ιταλία για την αντιστάθμιση της κρίσης της πείνας, μόνο το 1 εκατομμύριο έχει παραδοθεί.

Όσο για την αμερικανική εξωτερική πολιτική, την θεωρεί καταστροφική και υποστηρίζει πως «για την καταδίκη της ίσως χρειαστεί κάποτε ένα νέο δικαστήριο τύπου Νυρεμβέργης μετά το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο».