Απίστευτο κι όμως αληθινό. Τα φώτα του υπό κατασκευή αεροδρομίου του Βερολίνου μένουν συνέχεια ανοιχτά, καθώς οι Γερμανοί τεχνικοί δεν μπορούν να τα σβήσουν, αναφέρει σε ρεπορτάζ του το γερμανικού περιοδικού Spiegel.
Επιμέλεια: Νίκος Τριγάζης

Ads

 
Όπως δήλωσε την περασμένη Τετάρτη ο τεχνικός διευθυντής του αεροδρομίου, Χορστ Άμαν, «Tο πρόβλημα έχει να κάνει με το γεγονός ότι δεν έχουμε εξελίξει το σύστημα φωτισμού τόσο ώστε να μπορούμε να το ελέγχουμε».
 
Αυτό είναι το τελευταίο σε μια σειρά τεχνικών προβλημάτων που έχουν παρουσιαστεί στο υπό κατασκευή αεροδρόμιο, καθυστερώντας την έναρξη των εργασιών, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να δοθεί ακόμα ημερομηνία παράδοσης του έργου.
 
Τα προβλήματα στο χώρο του αεροδρομίου, που επρόκειτο αρχικά να αποτελέσει ένα από τα πιο εκσυγχρονισμένα αεροδρόμια στον κόσμο, με αρχικό κόστος 4,3 δις. ευρώ, είναι πολλά και πολύπλοκα.
 
Προβλήματα σχεδιασμού, ηλεκτρολογικά θέματα, τεχνικές λεπτομέρειες που δεν έχουν προσεχθεί, μέχρι και ο ισχυρισμός ορισμένων ότι η έκταση δεν είναι αρκετά μεγάλη για την κατασκευή του αεροδρομίου, έχουν κάνει τις φήμες να οργιάζουν για κατεδάφιση των κατασκευών και ανοικοδόμηση απ’ την αρχή. Φήμες που ο κ. Αμαν διαψεύδει κατηγορηματικά.
 
Αυτή τη στιγμή τα έργα έχουν σταματήσει και δεν πρόκειται να ξεκινήσουν μέχρι να ολοκληρωθεί η πλήρης αξιολόγηση των μέχρι τώρα εργασιών.
 
Παράλληλα, συνεχίζεται η αναζήτηση για διευθύνοντα σύμβουλο του αεροδρομίου. Τον Ιανουάριο, ο, μέχρι τότε διευθύνων σύμβουλος, Ράινερ Σβαρτς απολύθηκε ύστερα από τις πολλαπλές καθυστερήσεις στην παράδοση του έργου. Όμως, η ανεύρεση του αντικαταστάτη του αποδεικνύεται δύσκολη, γεγονός που προσθέτει άλλον έναν πονοκέφαλο στους Γερμανούς υπεύθυνους.
 
Πηγή: Spiegel