Αξιοσημείωτο ρόλο στο φιάσκο της προεκλογικής συγκέντρωσης του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στην Τάλσα της Οκλαχόμα, η οποία, ενώ το επιτελείο της καμπάνιας του Τραμπ έκανε λόγο περί σχεδόν ενός εκατομμυρίου αιτήσεων για εισιτήρια, προσέλκυσε λιγότερο κόσμο και τις 19.000 θέσεις του σταδίου, φέρεται να είχαν έφηβοι χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Tik Tok.
Μάλιστα, το επιτελείο του Τραμπ είχε σχέδιο και για τον κόσμο που δεν θα χωρούσε να μπει στο στάδιο, στήνοντας μία σκηνή έξω από την αρένα, καθιστώντας το αποτέλεσμα ακόμη πιο κωμικό για τους αντιπάλους του και τον κόσμο.

Ads

Οι έφηβοι συντονίστηκαν μεταξύ τους και  εξασφάλισαν χιλιάδες εισιτήρια για τη συγκέντρωση, με σκοπό να μην παραστούν ποτέ σε αυτή και να «αδειάσουν» εκ των προτέρων την αρένα, που έλαβε χώρα η ομιλία του Αμερικανού προέδρου.

Η καμπάνια του Ρεπουμπλικάνου προέδρου δεν άργησε να κάνει λόγο για «εξτρεμιστές» διαδηλωτές, οι οποίοι χάλασαν τη συγκέντρωση, ενώ μερίδιο ευθύνης για τη χαμηλή προσέλευση χρεώθηκαν από το επιτελείο του Τραμπ και τα «τρομολανγικά» μέσα ενημέρωσης. Επίσης, η καμπάνια του Αμερικανού προέδρου ανακοίνωσε ότι το μποϊκοτάρισμα της προεκλογικής συγκέντρωσης μέσω μαζικών ψεύτικων κρατήσεων ήταν κενό περιεχομένου και χωρίς κανένα αντίκρισμα, καθώς η εγγραφή στη λίστα συμμετοχής για την εκδήλωση δεν ισοδυναμεί με εγγυημένη είσοδο στο στάδιο και κανείς στην πραγματικότητα δεν έλαβε εισιτήριο.

Το απίστευτο αυτό «κόλπο» έγινε γνωστό μέσα από κοινοποιήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πολλούς γονείς να ανακοινώνουν ότι τα παιδιά τους έκλεισαν εισιτήρια για το προεκλογικό γεγονός, χωρίς να έχουν κανένα σκοπό να παραστούν στην εκδήλωση. Ενδεικτικά, o σύμβουλος πολιτικής στρατηγικής Στιβ Σμιντ, συνεργάτης στο παρελθόν του Τζορτζ Μπους του νεότερου και του εκλιπόντα Ρεπουμπλικάνου γερουσιαστή Τζον Μακέιν, «τιτίβισε» στο Twitter, ότι η 16χρονη κόρη του πήρε μαζί με τους φίλους της «εκατοντάδες» εισιτήρια.

Ads

Μολαταύτα, δεν είναι ξεκάθαρο πόσες από τις κρατήσεις εισιτηρίων ήταν πλαστές και σε τι βαθμό καθόρισαν την προσέλευση του κόσμου, όμως ένα βίντεο που έκανε την εμφάνιση του στο Tik Tok στις 12 Ιουνίου, ενθαρρύνοντας τον κόσμο να κρατήσει εισιτήρια, ώστε να εξασφαλιστεί ότι θα υπάρχουν άδειες θέσεις στην αρένα, είχε περισσότερα από 700.000 likes.