Ο δήμαρχος μιας πόλης στα προάστια της Νέα Ορλεάνης της Λουιζιάνα έφτασε στο σημείο να απαγορεύσει, όπως γράφει το ABC News, στους υπεύθυνους των δημόσιων πάρκων και χώρων αναψυχής να κλείνουν συμφωνίες για διαφημίσεις της Nike. 

Ads

Ο λόγος δεν είναι άλλος από την απόφαση της Nike να χρησιμοποιήσει ως κεντρικό πρόσωπο της νέας της καμπάνιας τον αθλητή του ράγκμπι Κόλιν Κάπερνικ που έγινε σύμβολο κατά του ρατσισμού εναντίον των μαύρων στις ΗΠΑ. 

Ο Κάπερνικ για να διαμαρτυρηθεί είχε γονατίσει και σκύψει το κεφάλι στο γήπεδο την ώρα που έπαιζε ο αμερικανικός εθνικός ύμνος και όλοι στέκονταν όρθιοι με το χέρι στην καρδιά. Η κίνησή του έφερε αντιδράσεις από κάποιους και αλληλεγγύη από άλλους. 

Η επιλογή της Nike να τον ορίσει κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας της έφερε με τη σειρά της αντιδράσεις στους υπερπατριώτες συντηρητικούς και τους υπέρμαχους της λευκής ανωτερότητας. Έφτασαν στο σημείο να καίνε προϊόντα της Nike και να ανεβάζουν τα βίντεο με οργισμένα σχόλια στο διαδίκτυο. 

Ads

Εμπορικά πάντως η Nike δεν χάνει. Τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία δείχνουν πως οι πωλήσεις προϊόντων της εταιρείας έχουν αυξηθεί κατά 31% την τελευταία εβδομάδα.