Σφοδρές αντιδράσεις προκάλεσε η διαφημιστική καμπάνια της διάσημης εταιρείας fast food, KFC, καθώς κάλεσε του πελάτες της στη Γερμανία να γιορτάσουν τη «Νύχτα των Κρυστάλλων» με τσίζμπεργκερ κοτόπουλο.
Σημειώνεται ότι η «Νύχτα των Κρυστάλλων» αναφέρεται στα εξαιρετικά βίαια πογκρόμ που εξαπολύθηκαν εναντίον των Εβραίων τη Γερμανία στις 9 και 10 Νοεμβρίου του 1938. Ονομάστηκε “Νύχτα των Κρυστάλλων” από τα θραύσματα γυαλιών που βρίσκονταν σκορπισμένα στους δρόμους της Γερμανίας την επόμενη ημέρα του πογκρόμ και θύμιζαν κρύσταλλα. Τα θραύσματα προέρχονταν από τα σπασμένα τζάμια των παραθύρων στις συναγωγές, στα σπίτια και στις επιχειρήσεις των Εβραίων, που λεηλατήθηκαν και καταστράφηκαν ολοσχερώς εκείνες τις ημέρες.
Συγκεκριμένα το μήνυμα της εταιρείας που έφτασε στους πελάτες της KFC, έγραφε: «Είναι ημέρα μνήμης της Νύχτας των Κρυστάλλων! Κάντε δώρο στον εαυτό σας περισσότερο τυρί στο τραγανό σας μπέργκερ! Τώρα στα KFCheese!».
Το μήνυμα προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις των πολιτών, οι οποίοι κατηγόρησαν την εταιρεία για αναισθησία, καθώς επέλεξαν να “γιορτάσουν” την ημέρα που θεωρείται ως η “αρχή του Ολοκαυτώματος”.
Μία ώρα αργότερα, η εταιρεία έστειλε απολογητικό μήνυμα, αποδίδοντας το λάθος της “σε αυτοματοποιημένη ειδοποίηση”. “Λυπούμαστε πολύ, θα ελέγξουμε άμεσα τις εσωτερικές μας διαδικασίες ώστε να μην ξανασυμβεί αυτό. Παρακαλώ συγχωρήστε αυτό το λάθος”, φέρεται να ανέφερε στο μήνυμά της, σύμφωνα με το BBC.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >