Σφοδρές αντιδράσεις προκάλεσε η διαφημιστική καμπάνια της διάσημης εταιρείας fast food, KFC, καθώς κάλεσε του πελάτες της στη Γερμανία να γιορτάσουν τη «Νύχτα των Κρυστάλλων» με τσίζμπεργκερ κοτόπουλο.

Ads

Σημειώνεται ότι η «Νύχτα των Κρυστάλλων» αναφέρεται στα εξαιρετικά βίαια πογκρόμ που εξαπολύθηκαν εναντίον των Εβραίων τη Γερμανία στις 9 και 10 Νοεμβρίου του 1938. Ονομάστηκε “Νύχτα των Κρυστάλλων” από τα θραύσματα γυαλιών που βρίσκονταν σκορπισμένα στους δρόμους της Γερμανίας την επόμενη ημέρα του πογκρόμ και θύμιζαν κρύσταλλα. Τα θραύσματα προέρχονταν από τα σπασμένα τζάμια των παραθύρων στις συναγωγές, στα σπίτια και στις επιχειρήσεις των Εβραίων, που λεηλατήθηκαν και καταστράφηκαν ολοσχερώς εκείνες τις ημέρες.

Συγκεκριμένα το μήνυμα της εταιρείας που έφτασε στους πελάτες της KFC, έγραφε: «Είναι ημέρα μνήμης της Νύχτας των Κρυστάλλων! Κάντε δώρο στον εαυτό σας περισσότερο τυρί στο τραγανό σας μπέργκερ! Τώρα στα KFCheese!».

Το μήνυμα προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις των πολιτών, οι οποίοι κατηγόρησαν την εταιρεία για αναισθησία, καθώς επέλεξαν να “γιορτάσουν” την ημέρα που θεωρείται ως η “αρχή του Ολοκαυτώματος”.

Ads

Μία ώρα αργότερα, η εταιρεία έστειλε απολογητικό μήνυμα, αποδίδοντας το λάθος της “σε αυτοματοποιημένη ειδοποίηση”. “Λυπούμαστε πολύ, θα ελέγξουμε άμεσα τις εσωτερικές μας διαδικασίες ώστε να μην ξανασυμβεί αυτό. Παρακαλώ συγχωρήστε αυτό το λάθος”, φέρεται να ανέφερε στο μήνυμά της, σύμφωνα με το BBC.