Η Ryanair ψηφίστηκε ως η χειρότερη αεροπορική εταιρεία για έκτη συνεχόμενη χρονιά από τον βρετανικό ιστότοπο «Which».

Ads

Σε σημερινό του άρθο ο βρετανικός Guardian σημειώνει ότι η εταιρεία που μέχρι τώρα δεν φημίζεται για τις αναπαυτικές θέσεις στα αεροσκάφη ή για το καλό της φαγητό, έχει από σήμερα άλλον ένα λόγο για να μην είναι φερέγγυα και ειδικότερα προς τους Έλληνες καταναλωτές.

Η εφημερίδαα αναφέρεται στην «οδύσσεια» που έζησαν οι 184 Έλληνες επιβάτες πτήσης της εταιρείας που ξεκίνησε από το Λονδίνο και που επειδή δεν μπόρεσε να προσγειωθεί λόγω κακοκαιρίας στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης κατέληξε στη Ρουμανία. Υπενθυμίζεται πως η εταιρεία αν και νομικά έφερε την ευθύνη ώστε οι επιβάτες να φτάσουν στον προορισμό τους, παράτησε τους 184 Έλληνες στο αεροδρόμιο Τιμισοάρα και χρειάστηκε παρέμβαση του υπ. Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, ώστε να επιστρέψουν με ναυλωμένη πτήση άλλης εταιρείας.

Οι άνθρωποι που συμμετείχαν στην έρευνα αξιολόγησαν την αεροπορική εταιρεία με βάση την επιβίβαση, την άνεση στα καθίσματα, το φαγητό, το ποτό και το περιβάλλον της καμπίνας. Σύμφωνα με 7.901 ερωτηθέντες η συνολική βαθμολογία της εταιρείας «έφτασε» μόλις το 40% και πήρε 2 αστέρια στο σκέλος της εξυπηρέτησης επιβατών.

Ads

Σύμφωνα με το Which η Ryanair, μεταφέρει περισσότερους επιβάτες από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη το 70% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι δεν θα χρησιμοποιήσει την εταιρεία ξανά.

Από την πλευρά της η εταιρεία χαρακτηρίζει την έρευνα «μη αντιπροσωπευτική και άχρηστη».