Μπορεί να είναι κυνικό να καλεί ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές όπλων στον κόσμο το κοινό, να στείλει τις «καλύτερες φωτογραφίες» των προϊόντων του, αλλά συνέβη: Η Lockheed Martin, «έτρεξε» μια καμπάνια μέσω των κοινωνικών δικτύων, με την οποία ζητούσε από τους χρήστες να στείλουν μια «καταπληκτική φωτογραφία» ενός προϊόντος της, λες και φτιάχνει μπιμπερό.
Φυσικά, η καμπάνια – ο στόχος της οποίας είναι τουλάχιστον θολός, αφού ο βιομηχανικός αυτός κολοσσός κατασκευάζει μηχανές θανάτου – απέτυχε παταγωδώς, με τον λογαριασμό της εταιρείας στο Twitter να κατακλύζεται με εικόνες από την φρίκη του πολέμου.
Οι «εκπληκτικές φωτογραφίες» που ζήτησε η Lockheed δείχνουν πως είναι πύραυλος δικής της κατασκευής αυτό που έπληξε ένα σχολικό λεωφορείο στην Υεμένη, σκοτώνοντας δεκάδες παιδιά, καθώς και σχολικές τσάντες που ήταν καλυμμένες με αίμα.
@LockheedMartin should be mentioned in this. They must be very proud of the product placement. https://t.co/VborLPqQoX
Ads— Jason Wallace (@JasonWaWa) 18 Αυγούστου 2018
Το αρχικό tweet τελικά διαγράφηκε, αλλά τα στιγμιότυπα που τραβήχτηκαν από χρήστες κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.
Here is one of your products.
It’s part of an MK 82 missile that was used to kill a bus load of children on their way to school in Yemen.
Is this the kind of thing you were after? #WorldPhotoDay @LockheedMartin pic.twitter.com/LG5a505IQi
— tøggers (@t0ggers) 19 Αυγούστου 2018
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >