Η αλυσίδα ρούχων Η&Μ ανακοίνωσε ότι προχώρησε στην πρόσληψη Diversity Leader (Υπεύθυνος Διαφορετικότητας) μετά την παγκόσμια κατακραυγή και τις καταγγελίες για ρατσισμό, στην καμπάνια της εταιρείας που απεικόνιζε ένα μικρό μαύρο αγοράκι να φορά φούτερ που έγραφε «η πιο cool μαϊμού της ζούγκλας».
Οι διαμαρτυρίες είχαν ως αποτέλεσμα η εταιρεία να αναγκαστεί να ζητήσει συγγνώμη και να αποσύρει το προϊόν.
Η Η&Μ δήλωσε στη σελίδα της στο Facebook ότι «η δέσμευση του ομίλου να επιλύει τα ζητήματα διαφορετικότητας και ενσωμάτωσης (inclusiveness) είναι ειλικρινής, επομένως αναθέσαμε σε έναν επαγγελματία κύρους στον τομέα να καθοδηγήσει το έργο μας».
Η αλυσίδα καταστημάτων με έδρα τη Στοκχόλμη τόνισε ότι «το πρόσφατο περιστατικό ήταν εντελώς ακούσιο, ωστόσο υποδεικνύει ξεκάθαρα το πόσο μεγάλη ευθύνη έχουμε ως παγκόσμιο brand».
Ο σταρ του ΝΒΑ LeBron James και ο ράπερ Ρ. Diddy ήταν μεταξύ αυτών οι οποίοι αντέδρασαν έντονα στη διαφήμιση, ενώ οι Αμερικανοί ράπερ The Weeknd και G-Eazy ακύρωσαν τις συνεργασίες τους με την Η&Μ.
Το φούτερ απέσυρε και το eΒay.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >