Στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης για τη συμμετοχή του ηλεκτρονικού εμπορίου στον τζίρο κατατάσσονται οι ελληνικές επιχειρήσεις σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε η eurostat για το ηλεκτρονικό εμπόριο στις 27 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ads

Όπως δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας σύνδεση στο διαδίκτυο έχει το 89% των ελληνικών επιχειρήσεων, έναντι 93% που είναι ο ευρωπαϊκός μέσος όρος. Ειδικότερα, Το 81% έχει ευρυζωνική σύνδεση πλησιάζοντας τον μ.ο της Ε.Ε. που είναι 82%.

Ωστόσο, το ποσοστό του του τζίρου των ελληνικών επιχειρήσεων που προέρχεται από το ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι μόλις 2%, όταν το αντίστοιχο ποσοστό των ευρωπαϊκών ανταγωνιστικών επιχειρήσεων είναι 12%.

Ακόμα όσες ελληνικές επιχειρήσεις πραγματοποιούν πωλήσεις μέσω διαδικτύου, το 82% αυτών είναι στην Ελλάδα, και το 18% εκτός της χώρας έναντι 73% και 27% αντίστοιχα των ευρωπαϊκών χωρών.

Ads

Εντύπωση προκαλούν τα ποσοστά των επιχειρήσεων της Φιλανδίας, της Δανίας, της Αυστρίας και της Σλοβακίας, οι οποίες έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Συγκεκριμένα στις παραπάνω χώρες τα ποσοστά αγγίζουν το 100%. Αντίθετα στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ρουμανία, καθώς μόλις το 40% των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί το διαδίκτυο.

Στην τελευταία θέση του πίνακα με τον τζίρο από το ηλεκτρονικό εμπόριο βρίσκεται η Κύπρος και η Βουλγαρία, καθώς αγγίζει μόλις το 1%.