Παρά τη διαδεδομένη διεθνώς εντύπωση ότι το Facebook περνάει κρίση, οι αριθμοί δείχνουν το ακριβώς αντίθετο, τόσο όσον αφορά τον αριθμό των χρηστών του, όσο και την οικονομική κατάστασή του. Στην πραγματικότητα ούτε οι χρήστες, ούτε οι διαφημιστές και οι διαφημιζόμενοι έχουν εγκαταλείψει – κάθε άλλο – το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Ads

Οι μηνιαίοι χρήστες του Facebook -όσοι το χρησιμοποιούν έστω μια φορά μέσα στο μήνα- έφθασαν τα 2,32 δισεκατομμύρια στο τέταρτο τρίμηνο του 2018, εμφανίζοντας αύξηση 9% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2017, ενώ οι καθημερινοί χρήστες έφθασαν τα 1,52 δισεκατομμύρια.

Επιπλέον, παρά τα σκάνδαλα και τις εναντίον του συνεχείς επικρίσεις, τα οικονομικά αποτελέσματά του Facebook ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών και των επενδυτών. Τα έσοδα του (σχεδόν όλα από διαφήμιση) στο τέταρτο τετράμηνο του 2018 αυξήθηκαν κατά 30%, φθάνοντας τα 16,9 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ τα κέρδη του διαμορφώθηκαν σε 6,88 δισ. ευρώ ή 2,38 δολάρια ανά μετοχή (έναντι 1,44 δολαρίου ανά μετοχή πριν ένα χρόνο).