Διαγωνισμό με την ονομασία «η απόλυτη bucket list», φράση που σημαίνει τη λίστα  με τα πράγματα που θέλει κάποιος να δει ή προτού πεθάνει, εγκαινίασε η Malaysia Airlines, μετά από τις δύο αεροπορικές τραγωδίες που προκάλεσαν τον θάνατο εκατοντάδων ανθρώπων. Μετά τον σάλο που προκλήθηκε, η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε πως αποφάσισε να μετονομάσει τον τίτλο του διαγωνισμού.

Ads

Ο διαγωνισμός με την ονομασία «η απόλυτη bucket list», ξεκίνησε τη Δευτέρα. Σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία πρόκειται για ένα «παιχνίδι δεξιοτήτων» και είναι ανοιχτό μόνο για τους πελάτες της στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, οι οποίοι καλούνται να απαντήσουν με ένα κείμενο το μέγιστο 500 λέξεων στην ερώτηση: «Τι θα θέλατε να επιτύχετε από τη δική σας bucket list και γιατί».
 
Οι πιο πρωτότυπες απαντήσεις θα συμμετείχαν σε κλήρωση και οι 12 τελικοί νικητές θα κέρδιζαν δωρεάν εισιτήρια. Μεταξύ των βραβείων περιλαμβάνονται iPad και εισιτήρια οικονομικής θέσης με προορισμό τη Μαλαισία.

Αμέσως μόλις έγινε γνωστός ο διαγωνισμός με το ατυχές όνομα, χρήστες του διαδικτύου άρχισαν να το σχολιάζουν αρνητικά. «Πρόκειται για ένα αρρωστημένο αστείο, έτσι δεν είναι; Ο υπεύθυνος διαφήμισης πρέπει να απολυθεί αμέσως» γράφει ένας χρήστης του Twitter. Άλλοι χαρακτήρισαν την εν λόγω κίνηση της Malaysia Airlines ως τη δεύτερη χειρότερη που έλαβε ποτέ η αεροπορική εταιρεία μετά την πρόσφατη απόφαση της να απολύσει 6.000 εργαζόμενους.

Μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν, η Malaysia Airlines ανακοίνωσε ότι τροποποίησε τον ατυχή τίτλο της προωθητικής καμπάνιας της που κρίθηκε «μη αρμόζων» μετά τις δύο αεροπορικές τραγωδίες που σημειώθηκαν από τις αρχές του έτους και στοίχισαν τη ζωή σε 537 ανθρώπους. Ο διαγωνισμός μετονομάστηκε σε «Κερδίστε ένα iPad ή ένα εισιτήριο για τη Μαλαισία με τη Malaysia Airlines».

Ads