Η TDC, ο μεγαλύτερος τηλεπικοινωνιακός πάροχος της Δανίας, αντιμετωπίζει εκτεταμένες διακοπές στην παροχή υπηρεσιών την Πέμπτη, με αποτέλεσμα χιλιάδες πελάτες να μην μπορούν να πραγματοποιήσουν κλήσεις, μεταξύ άλλων και προς τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης στο 112.

Ads

Το πρόβλημα φαίνεται να οφείλεται σε μια ενημέρωση λογισμικού που εφαρμόστηκε την Τετάρτη, η οποία «πήγε στραβά», σύμφωνα με τον διευθυντή επικοινωνίας της TDC, Lasse Bjerre Sørensen.

Ενώ η ακριβής αιτία βρίσκεται ακόμη υπό διερεύνηση, ο Sørensen διαβεβαίωσε το τηλεοπτικό κανάλι TV2 ότι η εταιρεία επανεξετάζει τις διαδικασίες της για να αποτρέψει παρόμοια περιστατικά στο μέλλον.

Η διακοπή είχε σημαντικές συνέπειες: Η αστυνομία της Φούνεν έχει αναπτύξει όλα τα διαθέσιμα περιπολικά στους δρόμους, συμβουλεύοντας τους κατοίκους να απευθύνονται απευθείας στους αστυνομικούς, εάν δεν μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με αυτήν. Οι αξιωματούχοι συνιστούν επίσης στους πολίτες να χρησιμοποιούν τηλέφωνα από άλλους παρόχους εκτός της TDC ή να αφαιρούν τις κάρτες SIM για να καλέσουν το 112, καθώς τα τηλέφωνα μπορούν να συνδεθούν με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης χωρίς κάρτα SIM.

Για τους πελάτες με πρόσβαση στο διαδίκτυο, προτείνονται εναλλακτικές μέθοδοι επικοινωνίας όπως το FaceTime και το Facebook Messenger για τη διατήρηση της επικοινωνίας.

Ads