Αν ρίξει μια γρήγορη ματιά κανείς στις ενημερωτικές ιστοσελίδες, θα διαπιστώσει ότι στις περισσότερες ο γάμος της Κ. Σπυροπούλου είναι είδηση ισάξια με τις ανατιμήσεις προϊόντων στα σούπερ μάρκετ ή με τις δηλώσεις του υπ. Υγείας για τους ανεμβολίαστους υγειονομικούς.

Ads

Λέγεται showbiz και προσφέρει άφθονη ύλη σε ΜΜΕ που προβάλλουν την προσωπική ζωή των celebrities για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον του κοινού. Πράγματι, οι νέες σχέσεις, οι χωρισμοί, οι τοκετοί, οι γάμοι και τα βαφτίσια «επωνύμων» προσφέρουν εύκολα «κλικ» και επομένως την αναγνωσιμότητα που φέρνει διαφήμιση.

Είναι κατανοητό αλλά δεν είναι αποδεκτό όταν προβάλλονται ως ειδήσεις κουτσομπολιά ή στιγμές της προσωπικής ζωής διασήμων: Το φθινοπωρινό μπάνιο της ηθοποιού, η καλλονή συνοδός του τραγουδιστή, το σκυλάκι του μοντέλου.

Πολύ περισσότερο όταν αυτό το υλικό ανακατεύεται με ρεπορτάζ, άρθρα, αναλύσεις, δημοσιογραφικές πληροφορίες σε ένα μύλο που τα αλέθει όλα με τον μανδύα της ενημέρωσης.

Ads

Κάποια ΜΜΕ, δυστυχώς λίγα, μεταξύ αυτών και το tvxs.gr, έχουν επιλέξει να μην ενδίδουν στον πειρασμό της προσέλκυσης αναγνωστών μέσα από την κλειδαρότρυπα. Αυτός είναι προφανώς ο πιο δύσκολος δρόμος που όμως είναι συμβατός με τις αρχές μας.

Δεν μας ενδιαφέρει ο γάμος της Κ. Σπυροπούλου. Ο καθένας βέβαια μπορεί να κρίνει με ποια θέματα θα ασχοληθεί, αλλά ταυτόχρονα θα πρέπει να καταλαβαίνει ότι αυτό γίνεται σε βάρος της παρεμβατικότητάς τους στις πολιτικές εξελίξεις, την οποία παρόλα αυτά διαφημίζουν. Παρόλα αυτά τους ευχόμαστε βίο ανθόσπαρτο, μακριά από τα φώτα της «δημοσιότητας».