Η εβδομάδα των έντονων εσωκομματικών διεργασιών του ΣΥΡΙΖΑ, σε επίπεδο κορυφής προχώρησε χωρίς συγκρούσεις, με την επιλογή του Δ. Τζανακόπουλου στη θέση του Γραμματέα. Αυτά είναι τα καλά νέα. Τα ερωτηματικά αφορούν την επικοινωνιακή στρατηγική του ΣΥΡΙΖΑ, ένα τομέα στον οποίο έχει κατά κράτος ηττηθεί από τη ΝΔ.

Ads

Ο Νάσος Ηλιόπουλος, ένας ακόμη άνθρωπος της στενής εμπιστοσύνης του προέδρου αλλά και από τα καλύτερα στελέχη που διαθέτει ο ΣΥΡΙΖΑ, είναι ο νέος εκπρόσωπος τύπου του κόμματος. Πρόσωπα χωρίς κοινοβουλευτική εμπειρία  είναι και οι τρεις αναπληρωτές Τόνια Καραγιάννη, Στέργιος Καλπάκης, Αλέξανδρος Νικολαϊδης.

Εκ πρώτης όψεως, η κάθε μία από τις τέσσερις επιλογές είναι εξαιρετική σε ότι αφορά τις προσωπικότητες, τις ηλικίες αλλά και το μήνυμα διεύρυνσης που εκπέμπουν. Όμως το κοινό στοιχείο που συνδέει τα 4 πρόσωπα της επικοινωνιακής ομάδας είναι ότι δεν γνωρίζουν από επικοινωνία και δεν έχουν σχέσεις με τους δημοσιογράφους. Θα έχουν να αντιμετωπίσουν ένα επιτελείο από αδίστακτους, πεπειραμένους, απόλυτα καταρτισμένους και ψυχρούς επαγγελματίες που κινούν την επικής κλίμακας κυβερνητική προπαγάνδα.

Πρόκειται για το επιτελείο που κατάφερε,  έναν άνθρωπο που ακόμη και η μητέρα του έλεγε ότι δεν κάνει για πολιτικός  (βλ. βίντεο: όταν έμαθα ότι θα ασχοληθεί ήταν «σαν να με χτύπησε αστροπελέκι»  και «ακόμη και σήμερα που τον βλέπω στις ομιλίες απορώ») να τον μετατρέψει σταδιακά από σε «τι γκόμενος είσαι» και σε πρωθυπουργό. 

Ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι τα γεγονότα της περιόδου 2012- Ιανουαρίου του 2015, όπως και η τότε ανοχή ή και μερική υποστήριξη που απόλαυσε από τα ΜΜΕ,  δεν μπορούν να επαναληφθούν. Η δεξιά και η οικονομική ολιγαρχία είναι αποφασισμένες την επόμενη φορά να μην επιτρέψουν αριστερά πειράματα, ούτε καν μια εξάμηνη παρένθεση-έστω και αν αυτή κράτησε πολύ παραπάνω. Και θα κάνουν ότι περνά από το χέρι τους για να την αποτρέψουν.  Με λίγα λόγια απέναντι σε «επαγγελματίες γκάγκστερ» είναι μεγάλο ρίσκο να στέλνεις τέσσερα ταλαντούχα, καλά παιδιά.

Ads