Το Ultrex σε συνεργασία µε την Initiative επέλεξαν το Novasports.gr και συγκεκριμένα την ειδική ενότητα που δημιουργήθηκε για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μπάσκετ, προκειμένου να επικοινωνήσουν το Νο1* ανδρικό σαμπουάν στον κόσµο.
Μέσα από ένα πλούσιο, καθημερινό αφιέρωμα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μπάσκετ, με άμεση και έγκυρη ενημέρωση στο Novasports.gr, το Ultrex, κατάφερε να επικοινωνήσει σε ένα στοχευμένο κοινό, εξασφαλίζοντας έντονη προβολή και maximum awareness.
Οι επισκέπτες εκτέθηκαν στην επικοινωνία πάνω από πέντε φορές εξασφαλίζοντας την ενίσχυση του brand awareness ενώ η αποτελεσματικότητα της καµπάνιας στο αφιέρωμα ξεπέρασε το 0,45% CTR!
- Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την ενέργεια επισκεφθείτε το www.novamedia.gr/ultrex
- Δείτε εδώ όλα τα case studies: www.novamedia.gr/casestudies
- Κάνετε Follow τα Social Media των υπηρεσιών Nova Media σε www.novamedia.gr/Slideshare και www.novamedia.gr/Linkedin
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >