Για την αγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της επισκευαστικής εταιρίας Rosco, αλλά και του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, εξέφρασαν επίσημα οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι, μέσω του προέδρου της εταιρίας Βλάντιμιρ Γιακούνιν.

Ads

 
«Και τώρα θα δούμε υπό ποιους όρους και τι εξελίσσεται εκεί. Στον βαθμό που καταλαβαίνω, η Ελλάδα ετοιμαζόταν να λήξει αυτό το ζήτημα έως το τέλος του έτους», είπε ο Γιακούνιν στο ρωσικό πρακτορείο Ιντερφάξ.
 
Σύμφωνα με τους όρους της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης, στους οποίους αναφέρεται το πρακτορείο, οι αιτήσεις έπρεπε να κατατεθούν έως το τέλος Σεπτεμβρίου. Όπως επισημαίνει το Ιντερφάξ, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι ένα από τα δύο βασικά λιμάνια της χώρας. Το 2012 είχε διακινήσει 4,4 εκατ. τόνους εμπορευμάτων και 317.000 TEU (εμπορευματοκιβώτια) με καθαρά κέρδη 5,13 εκατ. ευρώ.
 
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεταφέρει ετησίως περίπου 4,5 εκατ. τόνους φορτίων και 15 εκατ. επιβάτες και είχε το 2012 έσοδα 140,7 εκατ. ευρώ και κέρδη 1,3 εκατ. ευρώ.