Δράσεις όπως η φιλανθρωπία αποτελούν διαδεδομένες πρακτικές της “εταιρικής κοινωνικής ευθύνης”. Λειτουργούν αφενός ως ένα είδος μερίσματος από τα κέρδη των επιχειρήσεων στην κοινωνία ευρύτερα, αφετέρου ως μέσο διαμόρφωσης ενός κοινωνικά αποδεκτού προφίλ των εταιρειών. Πρωτοβουλίες οι οποίες αδιαμφισβήτητα προσφέρουν, αλλά την ίδια ώρα φέρνουν στην επιφάνεια τον αμφιλεγόμενο ρόλο της μέσης επιχείρησης ως προς την κοινωνική προσφορά της.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >