Σε τετράωρη προειδοποιητική στάση εργασίας προχωρούν σήμερα Παρασκευή 26 Απριλίου, από τις 10 το πρωί, οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ.

Ads

Οι εργαζόμενοι καλούν τη διοίκηση του οργανισμού και την ηγεσία του αρμόδιου υπουργείου να δώσουν οριστικά λύσεις και απαντήσεις στα προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών της πόλης και των ίδιων.

Στην ανακοίνωση τίθεται σειρά ερωτημάτων για τον προωθούμενο ανοικτό δημόσιο διαγωνισμό, που αφορά την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες, ύψους 646.800.000 ευρώ, με ανταγωνιστικό διάλογο, ενώ ζητείται λύση σχετικά με -μεταξύ άλλων- την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και την έκδοση Φ.Ε.Κ. ανθυγιεινού επιδόματος, ζητήματα, τα οποία -όπως υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι- έχουν παραπεμφθεί για επίλυση σε μελλοντικό χρόνο.

Αναλυτικά, σε σχετική ανακοίνωση, οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ αναφέρουν:

Ads

Ως πότε θα συνεχίζουν οι πολίτες αυτής της πόλης και καθημερινοί επιβάτες του μοναδικού έως σήμερα μέσου μαζικής μεταφοράς να εμπαίζονται;

Την ώρα που η πόλη ασφυκτιά από το κυκλοφοριακό λόγω των εργασιών στην περιφερειακή οδό και η έναρξη λειτουργίας του μετρό μετατίθεται συνεχώς, ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε την έναρξη διενέργειας ανοικτού δημόσιου διαγωνισμού για την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες ύψους 646.800.000€ με ανταγωνιστικό διάλογο…!!!

Τα ερωτήματα που εγείρονται ποικίλα:

  • Βάσει ποιου συγκοινωνιακού χάρτη σχεδιάστηκε ο διαγωνισμός;;; Ο τελευταίος συγκοινωνιακός χάρτης για την πόλη της Θεσσαλονίκης καταρτίστηκε το 2004!!!

Γνωρίζουν ποιο είναι το έργο που θα κληθούν να πραγματοποιούν οι πάροχοι συγκοινωνιακού έργου στην πόλη μετά την έναρξη λειτουργίας του μετρό;;;

Από που προκύπτουν τα 22.500.000 οχηματοχιλιόμετρα και τα 250 λεωφορεία;;;

  • Πως είναι δυνατόν στην Αττική ο διαγωνισμός να αφορά ανάθεση περίπου 13% του συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτη, όταν ο αντίστοιχος διαγωνισμός στην Θεσσαλονίκη αφορά πάνω από το 50% ;;;
  • Πως είναι δυνατόν στην Αττική το ύψος της προαίρεσης για αύξηση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου του διαγωνισμού, να ανέρχεται στο 4% και το αντίστοιχο ύψος στην Θεσσαλονίκη να φτάνει το 20%;;;
  • Μήπως τελικά η απαξίωση που βίωσε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης όλα τα προηγούμενα χρόνια μόνο τυχαία δεν ήταν, αλλά άνοιξε τον δρόμο της εκ νέου εκχώρησης του συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες;;

Την ίδια ώρα οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό για ακόμα μια φορά βρισκόμαστε εγκλωβισμένοι με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε (υπογραφή Σ.Σ.Ε., έκδοση Φ.Ε.Κ. ανθυγιεινού επιδόματος κτλ) να παραπέμπονται για επίλυση σε… μελλοντικό χρόνο.

Φτάνει πια. Η Διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ. και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν και να δώσουν οριστικά λύσεις και απαντήσεις, στα προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών της πόλης μας και των εργαζόμενων σε αυτή.

Προκηρύσσουμε προειδοποιητική στάση εργασίας για την Παρασκευή 26/4/2024 από τις 10:00 έως τις 14:00.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΔΗΜΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΛΕΞΙΟΣ