Άμεση ήταν η παρέμβαση από το Συνδικάτο Εργατοϋπαλλήλων Τουριστικών Επισιτιστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕΠΕ) μετά τις καταγγελίες από διανομείς στη Θεσσαλονίκη ότι ιδιοκτήτης γνωστού γυράδικου παρακρατούσε τα φιλοδωρήματα που έδιναν οι πελάτες μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

Ads

Ο Γιώργος Μπρανίκας, πρόεδρος του Συνδικάτου Εργατοϋπαλλήλων Τουριστικών Επισιτιστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕΠΕ) με αφορμή τη σχετική καταγγελία των εργαζομένων από επιχείρηση της Ανατολικής Θεσσαλονίκης, μίλησε στην ΕΡΤ για τις αντίξοες συνθήκες εργασίας που βιώνουν οι διανομείς.

Όπως περιέγραψε ο ίδιος, οι διανομείς κατήγγειλαν στο ΣΕΤΕΠΕ το συμβάν και ακολούθησε η παρέμβαση του Συνδικάτου με αποτέλεσμα ο ιδιοκτήτης να συμμορφωθεί άμεσα και να καταβάλλει όσα έπρεπε στους εργαζόμενους.

Αντίξοες συνθήκες και εργοδοτικές παρατυπίες

Ωστόσο, σύμφωνα με τον κ. Μπρανίκα δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν τι θα γίνει με τα χρήματα από τα φιλοδωρήματα που δόθηκαν από τους πελάτες και είχαν παρακρατηθεί πριν από την παρέμβαση τους και αναμένουν την απάντηση του ιδιοκτήτη γι’ αυτό το θέμα.

Ads

Ο ίδιος αναφέρθηκε γενικότερα στις αντίξοες συνθήκες κάτω από τις οποίες εργάζονται οι διανομείς είτε πρόκειται για τον άσχημο καιρό είτε ότι συχνά δεν τους πληρώνουν τις βενζίνες ή τους βάζουν λιγότερα ένσημα.

Ο κ. Μπρανίκας κάλεσε τους πελάτες που παραγγέλνουν ντελίβερι να ρωτούν οι ίδιοι τους διανομείς και να βεβαιώνονται ότι λαμβάνουν τα φιλοδωρήματά τους. Επίσης, κάλεσε τους διανομείς να μην φοβούνται και να καταγγέλλουν τις παρατυπίες τις οποίες τυχόν διαπιστώνουν στις εργασιακές τους σχέσεις.