Εκτός κυκλοφορίας τέθηκε την πρώτη θερμή μέρα του φετινού καλοκαιριού το σύνολο των λεωφορείων  που αγόρασε ο Δήμος Θεσσαλονίκης από τη Λειψία για να ενταχθούν στον στόλο του ΟΑΣΘ.

Ads

Αυτό συνέβη το μεσημέρι της Τετάρτης, όταν η θερμοκρασία στην Θεσσαλονίκη ξεπέρασε τους 30 βαθμούς, καθώς ελλείψει κλιματισμού και παραθύρων ήταν αδύνατο να διεξαχθούν δρομολόγια από τα εν λόγω οχήματα.

Σύμφωνα μάλιστα με ρεπορτάζ της Εφημερίδας των Συντακτών, μόνο τα 17 από τα συνολικά 49 λεωφορεία που αγοράστηκαν βρίσκονταν σε κυκλοφορία, αφού τα περισσότερα είχαν αποσυρθεί σιωπηλά.

Όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ το ζήτημα δεν είναι καινούργιο, καθώς από την πρώτη ημέρα που είχε ανοίξει η συζήτηση σχετικά με την αξία και τη χρησιμότητα των μεταχειρισμένων αυτών λεωφορείων είχε τεθεί πρώτο πρώτο το ζήτημα της έλλειψης κλιματιστικών και της αδυναμίας του ΟΑΣΘ να χρηματοδοτήσει τη δαπάνη -ασύμφορη για πολλούς λόγω της παλαιότητας των λεωφορείων- για εγκατάσταση κλιματιστικών.

Ads

Επιπλέον, με ανακοίνωσή του την Τρίτη  το Συνδικάτο των Εργαζομένων στον Οργανισμό ενημέρωνε τους εργαζόμενους ότι «ειδικά λόγω του επερχόμενου καύσωνα που ανακοινώνει η ΕΜΥ λεωφορεία που δεν λειτουργούν τα κλιματιστικά οδηγούνται προς αντικατάσταση στα αμαξοστάσια, κατόπιν ενημέρωσης αρχιτεχνείου και σταθμάρχη».

ΣΥΡΙΖΑ: «Καραμανλής, Ζέρβας και Σκόδρας να απολογηθούν για τα πανάκριβα ‘σαπάκια’ από τη Λειψία»

Την απολογία του υπουργού Μεταφορών, του δημάρχου Θεσσαλονίκης και του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου του ΟΑΣΘ ζητούν οι Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης για το ζήτημα.

Αναλυτικά η κοινή δήλωση των δύο τομεαρχών του ΣΥΡΙΖΑ:

«Η κοροϊδία με τα λεωφορεία-«σαπάκια» από τη Λειψία, που έπιαναν φωτιά στις ανηφόρες του Χορτιάτη, έλαβε και επίσημα τέλος.

Η ακαταλληλότητα των οχημάτων, που με δόξα και τιμή υποδέχονταν πριν από λίγους μήνες οι Καραμανλής, Ζέρβας και Σκόδρας, οδηγεί τα μόλις 17 λεωφορεία που εκτελούσαν δρομολόγια, πίσω στα αμαξοστάσια.

Εκεί όπου βρίσκονται ακινητοποιημένα από την πρώτη ημέρα 32 ακόμα οχήματα του είδους.

Η απόσυρσή τους αποδίδεται στην έλλειψη κλιματισμού και παραθύρων.

Η ευθύνη για την προμήθειά τους, την σπατάλη άνω του ενός εκατομμυρίου ευρώ και την κοροϊδία του επιβατικού κοινού της Θεσσαλονίκης εν μέσω κορωνοϊού και συνωστισμών ανήκει ολόκληρη στην κυβέρνηση Μητσοτάκη, τον δήμο Θεσσαλονίκης και τον ΟΑΣΘ.

Η έκθεση των επιβατών στους κινδύνους του κορωνοϊού και η απαξίωση του ΟΑΣΘ, με στόχο την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών της πόλης, θα μας βρει όλους απέναντι».