Με δισταγμό και μειωμένη κίνηση στους σιδηροδρομικούς σταθμούς της χώρας σημειώθηκε η επανεκκίνηση των δρομολογίων Αθήνα – Καλαμπάκα – Αθήνα (αμαξοστοιχίες IC52 και IC55) καθώς και Αθήνα – Καλαμπάκα – Αθήνα (αμαξοστοιχία 882 και 887, σχεδόν έναν μήνα μετά την τραγωδία των Τεμπών.

Ads

Συγκεκριμένα, στις 10:28 το πρωί της Δευτέρας ξεκίνησε το πρώτο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη με την κίνηση να είναι συγκρατημένη αφού μέσα σε αυτό βρίσκονταν 80 επιβάτες.

Διαβάστε επίσης: Τέμπη: Η στιγμή που το Intercity περνάει για πρώτη φορά από το σημείο της τραγωδίας 

Επιπλέον, σε 200 επιβάτες ξεκίνησε η πρώτη αμαξοστοιχία, η 882, που εκτέλεσε δρομολόγιο σε υπεραστικό δίκτυο. Αναχώρησε στις 08:28 από την Αθήνα με προορισμό την Καλαμπάκα και στην καμπίνα του μηχανοδηγού επιβιβάστηκε ο κ. Γεραπετρίτης μαζί με τον Πρόεδρο και Διευθύνων Σύμβουλο του ΟΣΕ. Στο τέλος της ερχόμενης εβδομάδας θα δρομολογηθεί και ο προαστιακός για το Κιάτο.

Ads

Υποτονική ήταν ωστόσο και η κίνηση και στην αμαξοστοιχία Intercity από Θεσσαλονίκη για Αθήνα, καθώς είχαν κοπεί 52 εισιτήρια σε 354 θέσεις.

Όπως ήταν λογικό, ο κόσμος ήταν «μουδιασμένος», ενώ αξίζει να σημειωθεί πως απέφυγε τα μπροστινά βαγόνια.

«Δεν ξέρω αν θα μπορέσω να κοιτάξω από το παράθυρο», είπε μία επιβάτιδα, ενώ μία άλλη ανέφερε: «Σίγουρα εκείνη τη στιγμή θα κλάψω».

Τα τρένα ξεκίνησαν με μειωμένα δρομολόγια, μειωμένες ταχύτητες και κάποια επιπλέον μέτρα ασφαλείας, όπως την παρουσία δύο μηχανοδηγών στις αμαξοστοιχίες και δύο σταθμαρχών στους σταθμούς.

image

image

image

image

image