Τον πάτο έχει πιάσει σύμφωνα με την EBU, η εμπιστοσύνη των Ελλήνων στα ΜΜΕ. 

Ads

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα «Trust in Media 2019» στην Ελλάδα η τηλεόραση είναι αυτή που συγκεντρώνει τις περισσότερες αρνητικές ψήφους εμπιστοσύνης από το κοινό (Ελλάδα: 82% αρνητικές ψήφοι – οι υψηλότεροι στην Ευρώπη / Ευρώπη28: 46%), ενώ τα ιντερνετικά δίκτυα έχουν μεγαλύτερο δείκτη εμπιστοσύνης σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη (Ελλάδα: 42%, Ευρώπη28: 53%). Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι οι Έλληνες δεν είναι καχύποπτοι και με το διαδίκτυο,  εκφράζοντας τη δυσπιστία τους στο μέσο σε ποσοστό 46%, ενώ οι Ευρωπαίοι στο 28,32%.

Οι δείκτες για το Ραδιόφωνο είναι: Ελλάδα 64% – Ευρώπη28: 34% και για τα έντυπα: Ελλάδα 70% – Ευρώπη28: 46%