Στο επίκεντρο της πολιτικής αντιπαράθεσης βρέθηκαν οι «ιδιαίτερες» σχέσεις που φέρεται να έχει ο Άδωνης Γεωργιάδης με την εταιρεία δημοσκοπήσεων «Interview», στο φόντο της πρότασης του ΣΥΡΙΖΑ για Εξεταστική Επιτροπή με αντικείμενο την χειραγώγηση των ΜΜΕ και την καταγγελόμενη στενή σχέση της κυβέρνησης με συγκεκριμένες εταιρείες δημοσκοπήσεων.

Ads

Όπως έγραψε η «Εφημερίδα των Συντακτών», ο αντιπρόεδρος της Ν∆  Άδωνις Γεωργιάδης προχώρησε σε απευθείας ανάθεση διενέργειας έρευνας σε εταιρεία δηµοσκοπήσεων, η οποία, σε έρευνες δημοφιλίας πολιτικών προσώπων, τον έδειχνε να βρίσκεται πάντα στην πρώτη τριάδα των δηµοφιλέστερων στελεχών της Ν∆.

Ο υπουργός Ανάπτυξης φέρεται να επικαλέστηκε την πανδημία για να παραγγείλει με απευθείας ανάθεση διενέργεια µιας έρευνας στην εταιρεία δηµοσκοπήσεων Interview, με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Όπως γράφει το ρεπορτάζ, το καλοκαίρι του 2020 το υπουργείο ανέθεσε στην εν λόγω εταιρεία τη «διενέργεια έρευνας αναφορικά µε τον ρόλο των δράσεων του υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων, µε τη χρηµατοδότηση του ΕΣΠΑ, για την καταπολέµηση των αρνητικών επιπτώσεων της πανδηµίας προς τον παραγωγικό τοµέα και ιδίως στις µικρές και µεσαίες επιχειρήσεις». Η έρευνα κόστισε 19.500 ευρώ (24.180 ευρώ µε τον ΦΠΑ).

Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα, ιδιοκτήτης και βασικός αναλυτής της εν λόγω εταιρείας είναι ο ∆ηµήτρης Βασιλειάδης, ο οποίος συνεργάζεται στενά µε το κανάλι «Βεργίνα TV» και τον δηµοσιογράφο Σ. Καλόγηρο, ο οποίος είναι κουµπάρος του Α. Γεωργιάδη και ανήκει στο περιβάλλον του Αντώνη Σαµαρά.

Ads

Μάλιστα, από τον ιστότοπο της εταιρείας Interview προκύπτει, ότι η πλειονότητα των ερευνών της έχει γίνει για λογαριασµό του συγκεκριµένου καναλιού. Και σε αυτές, όταν αφορούν πολιτικά πρόσωπα, ο Α. Γεωργιάδης φιγουράρει πάντα στην πρώτη τριάδα των δηµοφιλέστερων στελεχών της Ν.∆.

Χαρακτηριστικό παράδειγµα είναι η τελευταία δηµοσκόπηση της εταιρείας τον περασµένο Ιούνιο (για λογαριασµό του «Βεργίνα TV») που έφερνε τον Α. Γεωργιάδη τρίτο σε δηµοφιλία µετά τους κ. Παναγιωτόπουλο και Κικίλια. Το αξιοσημείωτο είναι, ότι οι άλλες δημοσκοπήσεις που είχαν γίνει εκείνο το διάστημα, είχαν διαφορετικά, αντίθετα ευρήματα σχετικά με τον υπουργό.

Όπως επισημαίνεται στο δημοσίευμα της «Εφημερίδας των Συντακτών», η εν λόγω υπόθεση θα μπορούσε να γίνει αντικείμενο στην Εξεταστική Επιτροπή, καθώς, εκτός των άλλων αφορά και σε δημόσιο χρήμα.

Η απάντηση Γεωργιάδη

Από την πλευρά του ο Άδωνις Γεωργιάδης, επιχείρησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις. Όπως είπε χαρακτηριστικά, μιλώντας στο Status fm 107.7 στη Θεσσαλονίκη: «Με έπιασε γέλωτας. Ισχυρίζεται η ΕΦΣΥΝ ότι πληρώσαμε, εγώ δηλαδή, το υπουργείο μου, το ΕΣΠΑ εν πάσει περιπτώσει, την εταιρεία Interview του κυρίου Βασιλειάδη, με σκοπό να με ανεβάσει εμένα προσωπικά στους πίνακες της δημοφιλίας. Πριν την απευθείας ανάθεση με είχαν πρώτο σε αυτή την εταιρεία και μετά την απευθείας ανάθεση με είχαν τρίτο ή τέταρτο».

Σε ερώτηση για ποιο λόγο ήταν απευθείας η ανάθεση, ο Άδωνις Γεωργιάδης απάντησε πως «ναι, ήταν απευθείας ανάθεση. Ζητούσε το ΕΣΠΑ μία γρήγορη έρευνα για την πανδημία και ασφαλώς μέσα στα όρια που ορίζει ο νόμος των 20.000 ευρώ, δόθηκε στην εταιρεία Interview. Θα μπορούσε να δοθεί σε μια οποιαδήποτε άλλη εταιρεία».

ΣΥΡΙΖΑ: «Πιάστηκε με τη γίδα στην πλάτη»

«Πιάστηκε με τη γίδα στην πλάτη» αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ για τον υπουργό Ανάπτυξης, ενώ σχολιάζοντας τη δήλωσή του πως τον «έπιασε γέλωτας» σημειώνει: «Δεν ξέρουμε όμως αν θα γελάει ο κ. Γεωργιάδης και όταν αρχίσουν οι διαδικασίες τις εξεταστικής επιτροπής που θα διερευνήσει όλα αυτά τα ζητήματα. Μάλλον κρύος ιδρώτας θα τον πιάσει».

Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ

«Ο κ. Γεωργιάδης, που τις προηγούμενες ημέρες εκτόξευε καταγγελίες κατά του ΣΥΡΙΖΑ με αφορμή την πρόταση για σύσταση εξεταστικής επιτροπής, σήμερα πιάστηκε με τη γίδα στην πλάτη. Όπως αποκαλύπτει σήμερα η Εφημερίδα των Συντακτών, έδωσε χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων από το Υπουργείο Ανάπτυξης με απευθείας ανάθεση στη δημοσκοπική εταιρία Ιnterview στην οποία εμφανίζεται ανάμεσα στους πιο δημοφιλείς υπουργούς της κυβέρνησης την ώρα που σε όλες τις αντίστοιχες έρευνες βρίσκεται στον πάτο. Εταιρεία που συνεργάζεται σχεδόν αποκλειστικά με το γνωστό ακροδεξιό κανάλι Βεργίνα TV και τον κουμπάρο του κ. Γεωργιάδη , Σ. Καλόγηρο.

Ο κύριος Γεωργιάδης μάλιστα προσπάθησε να υποβαθμίσει το δημοσίευμα λέγοντας ότι τον έπιασε γέλιο. Δεν ξέρουμε όμως αν θα γελάει ο κ. Γεωργιάδης και όταν αρχίσουν οι διαδικασίες τις εξεταστικής επιτροπής που θα διερευνήσει όλα αυτά τα ζητήματα. Μάλλον κρύος ιδρώτας θα τον πιάσει».

Επιπλέον η κόρη του κυρίου Καλογήρου, Φαίη και στέλεχος του καναλιού «Βεργίνα TV», είναι σύμβουλος του περιφερειάρχη Αττικής Γιώργου Πατούλη και μάλιστα… Εντεταλμένη Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων και Ομογένειας.

Ο κουμπάρος δημοσιογράφος

Στις τοποθετήσεις του δημοσιογράφου κ. Καλόγηρου, ορισμένες εκ των οποίων δημοσιεύει το Documento, κυριαρχούν τα σενάρια συνωμοσίας, όπως στην περίπτωση του κοτονοϊού, πίσω από τον οποίο βρίσκεται ο Μπιλ Γκέιτς και οι Κινέζοι. Ενώ «βλέπει» και συμμαχία αυτών με τους Δημοκρατικούς των ΗΠΑ, ενώ πάντα «κολλάει» και ο Σόρος. 

Δηλώνει πως είναι ενάντια στον ΣΥΡΙΖΑ, στήριξε Μητσοτάκη και περιμένει δημοψήφισμα για την Μακεδονία. Ενώ τον Σόρος τον «είδε» και πίσω από τη συμφωνία των Πρεσπών.

Παρά την αντιεμβολιαστική της «εκστρατεία», η «Βεργίνα TV» πήρε 20.000 από τη λίστα Πέτσα τον Ιούνιο – Ιούλιο του 2020:

image

Ενώ η εταιρεία σε δημοσκόπησή της έβλεπε πριν από τις εκλογές πρώτο τον Άδωνη Γεωργιάδη στις ψήφους:

image

Και η ανάρτηση του Άδωνη Γεωργιάδη στο Instagram με ημερομηνία πριν από δύο χρόνια (30 Απριλίου 2019) με το σχόλιο:

«Με τον κουμπάρο και φίλο μου Στέργιο Καλόγηρο και την κόρη του Φαίη Καλογήρου που είναι υπ. Περιφερειακή Σύμβουλος Κεντρικού Τομέα με τον Γιώργο Πατούλη. Καλή επιτυχία Φαίη δεν ξεχνάμε πόσα κάνατε με την «Βεργίνα» Τηλεόραση για την Μακεδονία μας…»

image