Με τις χάρτινες κάρτες που ήδη διαθέτουν και με τα κουπόνια του Οκτωβρίου θα μπορούν να ταξιδεύουν στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας όσοι δεν προλάβουν να εκδώσουν τις νέες προσωποποιημένες κάρτες στα εκδοτήρια της ΣΤΑΣΥ έως τις 5 Νοεμβρίου και όσοι έχουν καταθέσει ανοιχτούς φακέλους στα εκδοτήρια και δεν έχουν λάβει τη νέα τους κάρτα έως τις 15 Νοεμβρίου.

Ads

«Οι χάρτινες κάρτες θα ισχύουν έως τις 5 και 15 Νοεμβρίου για όσους δεν προλάβουν να εκδώσουν τις νέες προσωποποιημένες κάρτες στα εκδοτήρια της ΣΤΑΣΥ ή με την κατάθεση ανοιχτών φακέλων στα εκδοτήρια» δηλώνει ο Χρήστος Σπίρτζης στο real.gr και διαβεβαιώνει πως «δεν αλλάζει η τιμή κανενός προϊόντος, δεν θα υπάρξει αύξηση ούτε στα εισιτήρια, ούτε στις κάρτες».

Ο υπουργός Μεταφορών εκτίμησε πως «η απώλεια εσόδων από τα πλαστά εισιτήρια και (κυρίως) τις πλαστές κάρτες είναι μεγαλύτερη από την απώλεια εσόδων από όσους δεν χτυπούν εισιτήρια» και προειδοποιεί πως «δεν θα υπάρξει καμία ανοχή στα κυκλώματα που επιδιώκουν να σαμποτάρουν το “ηλεκτρονικό εισιτήριο”».

Ο υπουργός υπόσχεται «μεγαλύτερη κοινωνική πολιτική» από τα οφέλη που θα προκύψουν από το ηλεκτρονικό εισιτήριο, αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπό προϋποθέσεις θα μειωθεί προσεχώς το εισιτήριο ή η τιμή της κάρτας σε εργαζόμενους με χαμηλό εισόδημα.

Ads

Μέρος από τα οφέλη που εκτιμάται επίσης ότι θα προκύψουν από το ηλεκτρονικό εισιτήριο προγραμματίζεται να χρησιμοποιούν ως μια από τις πηγές χρηματοδότησης για ανανέωση του στόλου των αστικών λεωφορείων της πρωτεύουσας.

Η ηλεκτρονική κάρτα που εκδίδεται για τις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας, θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον και για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

Ο υπουργός Μεταφορών, επίσης, έχει ζητήσει από τη συνάδελφό του επί του Πολιτισμού Λυδία Κονιόρδου και οι ηλεκτρονικές κάρτες της ΣΤΑΣΥ θα χρησιμοποιούνται και για είσοδο σε μουσείο, με προοπτικές να χρησιμοποιούνται και σε άλλες συναλλαγές των τουριστών.

«Το σύνθημά μας είναι “μια κάρτα παντού”» δηλώνει χαρακτηριστικά ο Χρ. Σπίρτζης και ζητά «για μια ακόμα φορά συγγνώμη από τα καταναλωτικό κοινό για την ταλαιπωρία». «Ταλαιπωρία που όμως θα είναι μόνο για μια φορά», όπως διαβεβαιώνει.