Το «άσπρο-μαύρο» αναφορικά με την απελπισία των καταναλωτών ενώπιον της εκτίναξης της ακρίβειας επιχείρησε να κάνει για μια ακόμη φορά ο Κώστας Σκρέκας.

Ads

Μιλώντας μάλιστα στο Open ο υπουργός Ανάπτυξης έφτασε στο σημείο να υποστηρίξει ότι πολλές φορές οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν με ακρίβεια τι συμβαίνει στα ράφια, προσθέτοντας πως η εφαρμογή e katanalotis «τους άνοιξε τα ματάκια».

«Μπαίνεις μέσα στο e-katanalotis πριν φύγεις από το σπίτι σου, κάνεις τη λίστα με τα προϊόντα που θέλεις να αγοράσεις, τσεκάρεις σε ποιο σούπερ μάρκετ μπορείς να τα αγοράσεις φθηνότερα και μπορεί να γλιτώσεις και 10 και 15%. Δεν τα ξέρουν καλά οι καταναλωτές», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Αναφορικά με τη ραγδαία άνοδο των τιμών σε βασικά προϊόντα ο Κώστας Σκρέκας ισχυρίστηκε πως αποτελεί απλά «αίσθηση του καταναλωτή», κάνοντας παράλληλα λόγο για «αποσπασματικές αποτυπώσεις ορισμένων στοιχείων».