Η πρεμιέρα για το «καλάθι του νοικοκυριού» έγινε ευκαιρία για τον υπουργό Ανάπτυξης Αδωνι Γεωργιάδη να αυτοπροβληθεί ως προστάτης των ευάλωτων πολιτών που -δήθεν- χάρη σ αυτόν θα βρουν προϊόντα σε χαμηλές τιμές παρά την ακρίβεια.

Από χθες είχε προαναγγείλει την περιοδεία του σε δέκα σούπερ μάρκετ για έλεγχο των τιμών. Ο πραγματικός σκοπός του πρωινού ξυπνήματός του ήταν να εξασφαλίσει πλάνα και φωτογραφίες που θα τονώσουν το προφίλ του ως συμπαραστάτη των νοικοκυριών που δυσκολεύονται να τα βγάλουν πέρα λόγω πληθωρισμού.