Νέες αποκαλύψεις αναφορικά με τις παραλείψεις του κράτους, οι οποίες συνέβαλαν στην τραγωδία των Τεμπών, βλέπουν καθημερινά το φως της δημοσιότητας.
Ειδικότερα, ο πρώην Διευθυντής Ασφαλείας και Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πρώην μέλος της Επιτροπής Ερευνών, Χρήστος Ρετσινάς, σημείωσε μιλώντας στην ΕΡΤ, πως μέχρι τα τέλη του 2020 λειτουργούσε στην Αθήνα κέντρο δευτεροβάθμιου ελέγχου κυκλοφορίας των τρένων.
Επεσήμανε δε πως αν αυτό λειτουργούσε και σήμερα «δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος σταθμάρχη».
«Μέχρι το τέλος του ‘20 υπήρχε ένα κέντρο παρακολούθησης κυκλοφορίας, δευτεροβάθμιος έλεγχος – ο πρώτος είναι ο Σταθμάρχης – στην [οδό] Καρόλου. Σήμερα δεν υπάρχει. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος Σταθμάρχη, ελέγχαμε την κυκλοφορία των τρένων σε όλη την Ελλάδα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ρετσινάς, προσθέτοντας ότι αν «δεν υπάρχει το κέντρο (σ.σ. κυκλοφορίας), πάμε στα τυφλά με βάση το λάθος ή το σωστό του όποιου Σταθμάρχη».
Ερωτώμενος αν, στην περίπτωση που ήταν υπουργός, θα επέτρεπε στα τρένα να ξαναμπούν στις ράγες με το υπάρχον πλαίσιο, ο κ. Ρετσινάς απάντησε αρνητικά, λέγοντας πως «πρώτα να γίνουν αυτά που πρέπει να γίνουν».
Συμπλήρωσε, δε, πως ο ίδιος από τα τέλη του 2020 δεν μπαίνει σε τρένο.
«Μέχρι το ‘20 υπήρχε κέντρο παρακολούθησης κυκλοφορίας» – Αποκαλύψεις από πρώην Διευθυντή της ΤΡΑΙΝΟΣΕhttps://t.co/tHs7pUgoR3 pic.twitter.com/BjcuMDlw26
— iEidiseis.gr (@iEidiseisGR) March 3, 2023
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >