Με αλκοόλ στα 0,78 μιλιγκράμ, δηλαδή οχτώ φορές περισσότερο από το όριο, στο αίμα του, χωρίς ασφάλεια και άδεια, με αντίγραφα πινακίδων κυκλοφορίας, «ληγμένο» ΚΤΕΟ και ακαταχώρητο αριθμό πλαισίου οδηγούσε τη φονική νταλίκα ο 64χρονος που έσπειρε τον θάνατο τα ξημερώματα της Τετάρτης, περνώντας στο αντίθετο ρεύμα στον Κηφισό, με αποτέλεσμα να σκοτώσει δύο οδηγούς και να στείλει μια 34χρονη γυναίκα στην εντατική.

Ads

Σύμφωνα με τα στοιχεία της δικογραφίας που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, περίπου στο ίδιο σημείο του δυστυχήματος και στις 12 Φεβρουαρίου, ο 64χρονος είχε και άλλη παράβαση για αλκοόλ, ενώ οδηγούσε.

Ο αστυνομικός κατέθεσε πως «έκανα έλεγχο στους ταχογράφους των τελευταίων 28 ημερών και διαπίστωσα ότι την 27η και 28η Απριλίου οδηγούσε 17 ώρες και 19 λεπτά συνολικά μέσα στην ημέρα οδηγούσε πέντε ώρες και 48 λεπτά χωρίς να πραγματοποιήσει έγκυρο και επαρκές διάλειμμα καθώς και να αναπαύεται για μια ώρα αντί για εννέα ημερησίως. Επιπλέον στις 6 Απριλίου οδηγούσε συνεχόμενα για έξι ώρες χωρίς να πραγματοποιήσει το προβλεπόμενο διάλειμμα, στις 30 Απριλίου οδηγούσε συνεχόμενα για επτά ώρες και πενήντα λεπτά χωρίς διάλειμμα όπως επίσης και να αναπαύεται για το ίδιο διάστημα. Τέλος στις 2 Μαρτίου οδηγούσε συνολικά μέσα στην ημέρα δέκα ώρες και δεκαπέντε λεπτά χωρίς να πραγματοποιήσει το προβλεπόμενο διάλειμμα».

Οι μαρτυρίες

‘Ενας  47χρονος ιδιωτικός υπάλληλος που βρέθηκε στο συμβάν είπε πως «ο οδηγός της νταλίκας ήταν περίπου 55 ετών και μετά το ατύχημα άργησε να κατέβει από το όχημά του, ενώ μου έκανε εντύπωση πως όταν κατέβηκε δεν ασχολήθηκε καθόλου με τους τραυματίες». «Οδηγούσα το όχημά μου κινούμενος επί της λεωφόρου Κηφισού στο ρεύμα προς Πειραιά. Εκατό μέτρα πριν φθάσω στην έξοδο για την Πέτρου Ράλλη για να εισέλθω στον παράδρομο προς ΙΚΕΑ, βλέπω από το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας μια νταλίκα να καβαλάει την κεντρική νησίδα με το εμπρόσθιο μέρος της και να εισέρχεται κάθετα στο ρεύμα του Κηφισού προς Πειραιά. Τη στιγμή που εισήλθε στο αντίθετο ρεύμα, συγκρούστηκε με δύο αυτοκίνητα που κινούνταν στο ρεύμα του Κηφισού προς Πειραιά, βρίσκοντάς τα με τον τράκτορα και τα εξέτρεψε και τα δύο, το ένα προς τις δεξιές μπαριέρες και το άλλο στην κεντρική νησίδα της λεωφόρου Κηφισού».

Ads

Ένας από τους αστυνομικούς που βρέθηκε στο σημείο λίγα λεπτά μετά την πρόσκρουση αναφέρει πως «μετά το ατύχημα ο οδηγός εξήλθε της θέσης του οδηγού και ήταν εμφανώς μεθυσμένος».

Ο 64χρονος πήρε προθεσμία και αναμένεται να απολογηθεί την Δευτέρα. Ο δικηγόρος του, Πέτρος Μαντούβαλος, αναφέρει ότι «το συγκλονιστικό στην υπόθεση αυτή είναι η απώλεια της ζωής και ο τραυματισμός ανύποπτων εργαζομένων ανθρώπων. Από εκεί και πέρα, το διδακτικό κομμάτι αφορά στο ότι κανένας πλέον δεν θα πρέπει να οδηγεί έστω και με μια γουλιά ποτό και το ερευνητέο στην υπόθεση είναι ότι οι δρόμοι μας θα πρέπει να έχουν μπάρες ασφαλείας και όχι μεταλλικές σχάρες πλέγματα τα οποία ήταν εντελώς ακατάλληλα καθώς αν υπήρχαν θα είχε αποφευχθεί αυτό το δυσάρεστο ατύχημα και ο μηχανολογικός έλεγχος του οχήματος το οποίο εξετάζεται από πραγματογνώμονα. Ο οδηγός του οχήματος είναι συγκλονισμένος από αυτό που συνέβη, είναι ένας εργαζόμενος άνθρωπος που δεν είχε πρόθεση να πάρει το αυτοκίνητο γιατί άλλαξε την σειρά οδηγήσεως ο άλλος οδηγός με αποτέλεσμα να βρεθεί στο αίμα του ποσοστό σε αλκοόλ που δεν επιτρέπεται».