Μετά την επίθεση των «γαλάζιων τρολς» προκειμένου να υποβαθμίσουν την ταινία του Κώστα Γαβρά «Ενήλικοι στο δωμάτιο», που βασίζεται στο βιβλίο του Γιάνη Βαρουφάκη για την ελληνική κρίση του καλοκαίρι του 2015, ήρθε η ώρα να βάλει στο στόχαστρο του τον πολυβραβευμένο σκηνοθέτη ακόμη κι ο Νίκος Μαστοράκης.

Ads

Σε ανάρτησή του στο facebook, ο σκηνοθέτης και δημοσιογράφος, που έμεινε στην ιστορία για την κατάπτυστη εκπομπή που έκανε μετά την αιματηρή καταστολή της εξέγερσης του Πολυτεχνείου με κρατούμενους φοιτητές στο ΚΕΒΟΠ, αναφέρει:

«ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΣΤΟΝ ΜΠΑΡΟΥΦΑΚΗ:Η ΒΕΝΕΤΙΑ ΧΑΣΜΟΥΡΙΕΤΑΙ

Αφορητη πληξη εφερε στο φεστιβαλ της Βενετίας ο Γαβρας και το εσχατο low budget πονημα του με ηρωα εναν ανοητο, φαυλο, μπουφονο, καποιον Μπαρουφακη που ηθελε να γινει celeb. Η ταινια του Γαβρα (για τον οποιο εχω ακομη ακρατο θαυμασμο απο την εποχη του “Ζ” και μονο γι αυτη την ταινια) εσφαγιασθη απο τους κριτικους (σημειωστε, τους μη κομμουνιστες και υστεροαριστερους) και ισως κερδισει το βραβειο (αν υπαρχει κατι τετοιο) της πιο βαρετης και ανοητης ταινιας της χρονιας. Εδω και χρονια, καθε φιλμ του βετερανου Γαβρα ηταν χειροτερο απο το προηγουμενο, φαινεται ομως οτι επιασε πάτο με το Μπαρουφακειο εγχειρημα. Ντρεπομαι που, εστω και περιφερειακα, η ταινια αυτη εφαπτεται της Ελλαδας και επειδη μαθαινω απο τα ΜΜΕ οτι το budget της ηταν μονο 630,000 ευρω, θυμαμαι οτι αυτο το ποσον ακριβως εισεπραξε ο Γαβρας απο τον αθλιο, τοτε, υπουργο Παππα ως το “30% του γενικου κοστους.” Προτρεπω τους καλους εισαγγελεις να ερευνησουν πώς ακριβώς το “γενικο κοστος” φουσκωθηκε ετσι που να εισπραττει ο Γαβρας τελικα το 100%. Με δεδομενο οτι η ταινια δεν προβαλλει τη χωρα, τον πολιτισμο ή τον τουρισμο, γιατι ο Παππας βιαστηκε να “χρηματοδοτησουμε” τον Γαβρα, ελαχιστο χρονο πριν αποχαιρετήσουν οι Συριζαλητες την εξουσια;»