Συγκλόνισε την τοπική κοινωνία της Λαμίας η τραγική είδηση του θανάτου του 40χρονου μηχανικού από πτώση βράχου μέσα στην κεντρική στοά των Μεταλλείων, κοντά στην Άμφισσα, ενώ τραγική ειρωνεία είναι πως λίγο καιρό πριν ανέλυε σε τηλεοπτική εκπομπή τους κινδύνους του επαγγέλματος.

Ads

Σύμφωνα με τον διοικητή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας της Φωκίδας, Ευάγγελο Τσιορλίδα, «ένας μεγάλος βράχος, κάτω από ανεξήγητες συνθήκες, έπεσε και καταπλάκωσε ένα 4×4 της εταιρείας IMERYS με το οποίο κινούνταν ο 40χρονος μηχανικός που καταπλακώθηκε σε απόσταση ενός χιλιομέτρου από την είσοδο της στοάς».

Ο άτυχος 40χρονος με καταγωγή από τη Λαμία ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Άμφισσας, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Σύμφωνα με τους εργαζόμενους, στην ίδια στοά, η οποία ονομάζεται από τους εργαζόμενους και «Καμόρα», πριν από 19 χρόνια, το 2003, είχαμε και πάλι κατάρρευση και είχαν σκοτωθεί εργαζόμενοι.

Ads

Ο 40χρονος που πρόσφατα είχε αποκτήσει με τη σύζυγό του ένα μωράκι, είχε μιλήσει στην κάμερα του STAR Κεντρικής Ελλάδας, όπου ανέλυε τους κινδύνους στις υπόγειες στοές και τον τρόπο εξόρυξης του βωξίτη.

Επίσης, ο 40χρονος μηχανικός, σε πρόσκληση που του είχε αποστείλει το Πολυτεχνείο Κρήτης, είχε μιλήσει σε βίντεο και στις 16/6, όπου εκεί μεταξύ άλλων ανέλυσε τη φοιτητική του σταδιοδρομία, καθώς και τους λόγους που αγάπησε το συγκεκριμένο επάγγελμα, δίνοντας συμβουλές στους φοιτητές να αγαπήσουν το αντικείμενο και να αρπάξουν την ευκαιρία που τους δίνει το Πολυτεχνείο.

Ο 40χρονος ανέφερε τότε: Ξεκίνησα τις σπουδές μου το 2001 και τις ολοκλήρωσα το 2007 στο Πολυτεχνείο της Κρήτης. Στην αρχή ήμουν επιφυλακτικός, δεν γνώριζα τι θα πει να είσαι μηχανικός ανοιχτών πόρων, δεν είχα κάποιο σχετικό ερέθισμα από το οικογενειακό περιβάλλον, αλλά τόσο το ζεστό κλίμα που υπάρχει στην ακαδημαϊκή κοινότητα όσο και οι γνώσεις που σου προσφέρει το ίδρυμα με έκανε να το αγαπήσω».

«Αγαπήστε το αντικείμενο και αδράξτε την ευκαιρία που σας δίνει το Πολυτεχνείο»

«Το Πολυτεχνείο προσφέρει γνώσεις τόσο σφαιρικές όσο και αρκετά εξιδεικευμένες, ανάλογα με τον κύκλο σπουδών που θα διαλέξει κάθε φοιτητής. Τα θεωρητικά μαθήματα, οι πρακτικές ασκήσεις, τα εργαστήρια και η τύχη που είχα να συμμετάσχω σε κάποια ερευνητικά προγράμματα με έκαναν να αγαπήσω το αντικείμενο. Έτσι, ολοκληρώνοντας τις σπουδές μου, ξεκίνησα την καριέρα μου σαν μηχανικός σε οδικά τούνελ στο πέταλο του Μαλιακού, συγκεκριμένα στην κατασκευή έξω ειδικών γαλαριών για το οδικό δίκτυο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, σαφώς σαν βοηθός στην αρχή. Έπειτα από την ολοκλήρωση του έργου, σαν υπεύθυνος μηχανικός πια, συνέχισα την καριέρα μου στα λατομεία στην ίδια περιοχή».

«Τα τελευταία 11 χρόνια ασχολούμαι με την εκμετάλλευση βωξίτη στην περιοχή Φθιώτιδα και Φωκίδα, αποκλειστικά υπόγεια εκμετάλλευση, υπόγειες στοές. Παράλληλα με αυτό, είμαι και υπεύθυνος μηχανικός διάτρησης-ανατίναξης, ώστε να γίνει η συγκεκριμένη παραγωγή βωξίτη. Από όλο αυτό τι θα ήθελα να μείνει; Αγαπήστε το αντικείμενο, αδράξτε την ευκαιρία που σας δίνει το Πολυτεχνείο και μέρα με τη μέρα θα είστε πιο χαρούμενοι και πιο δημιουργικοί άνθρωποι».