«Η λίστα με τα ποσά στα ΜΜΕ που είδα δεν έχει καμία λογική», είπε σε έντονο ύφος από ραδιοφώνου ο Νίκος Χατζηνικολάου, προσθέτοντας με τη σειρά του θυμό στο πλήθος αντιδράσεων που προκάλεσε η δημοσιοποίηση της λίστας με τα χρήματα που δόθηκαν από την κυβέρνηση για την καμπάνια «Μένουμε Ασφαλείς».

Ads

Ο δημοσιογράφος συνέκρινε τα ποσά που δόθηκαν σε μέσα που δεν τα ξέρει ούτε η μαμά του ιδιοκτήτη τους, όπως είπε, με τα ποσά που έλαβαν τα μέσα του ομίλου του και ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Δεν γίνεται το bovary.gr να παίρνει τέσσερις φορές τα χρήματα που πήρε το enikos.gr, που είναι ένα μεγάλο σάιτ, αναγνωρίσιμο από… τους πολίτες και με πολύ υψηλή επισκεψιμότητα. Δεν γίνεται να παίρνουν δεκάρικα και δεκαπεντάρικα ραδιοσταθμοί που δεν τους έχει ακούσει ούτε η μαμά του ιδιοκτήτη τους και ο Real fm στη Θεσσαλονίκη να μην παίρνει ούτε ένα ευρώ, μηδέν, μα μηδέν! Κανένα κοινό δεν μπορούσε να προσεγγίσει, με βάση τη διαφημιστική εταιρεία –που άκουσα τον κ. Ρωμανό να λέει, ότι επέλεξε το πού θα πάνε τα χρήματα με βάση τις επικοινωνιακές ανάγκες–, κανένα κοινό δεν προσεγγίζει ο Real fm στη Θεσσαλονίκη, ένα ραδιόφωνο που έχει 7-8% ακροαματικότητα, δεν προσεγγίζει κανέναν; Ένα ραδιόφωνο ιστορικό, που υπήρξε και πρώτο για μεγάλο διάστημα στη συμπρωτεύουσα, δεν το ακούει κανείς; Είναι άχρηστο στην καμπάνια Μένουμε στο Σπίτι;».