Όλη η αλήθεια για τις σκοπιμότητες και τα συμφέροντα που έκαναν το Μετρό της Θεσσαλονίκης από ανέκδοτο να γίνει έγκλημα και από έγκλημα να εξελιχθεί σε σκάνδαλο.

Ads

► Όλη η αλήθεια για τον εκτροχιασμό ενός έργου που ξεκίνησε το 2006 με προϋπολογισμό 950 εκ ευρώ και σήμερα, 15 χρόνια μετά, χωρίς χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης , ο προϋπολογισμούς του έχει εκτοξευτεί.

► Όλη η αλήθεια για ένα έργο για το οποίο το δημόσιο, από τις εκλογές του 2019 μέχρι σήμερα, πληρώνει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για αποζημιώσεις στον εργολάβο, για τις καθυστερήσεις που το ίδιο προκαλεί.

► Όλη η αλήθεια για ένα έργο που έπρεπε, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και την πρόοδο που είχε πριν το 2019, να έχει παραδοθεί σε λειτουργία το 2020, με τον αρχαιολογικό πλούτο 18 αιώνων της Βενιζέλου αμετακίνητο, ακέραιο και αυθεντικό στη θέση του.

Ads

► Όλη η αλήθεια για τις καθυστερήσεις που προκαλεί και το 1 εκατομμύριο ευρώ το μήνα που πληρώνει η κυβέρνηση Μητσοτάκη στον εργολάβο μετά το 2019, προκειμένου να επιτύχει να αποσπαστούν και να καταστραφούν τα αρχαία της Βενιζέλου.

► Όλη η αλήθεια για το Μετρό και τα Αρχαία της Θεσσαλονίκης σε ένα βιβλίο: «Μετρό και Αρχαία, η Περιπέτεια ενός Έργου που έγινε… Ανέκδοτο»

Το νέο βιβλίο του Γιάννη Μυλόπουλου «ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ. Η περιπέτεια ενός έργου που έγινε… ανέκδοτο» θα παρουσιαστεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του ξενοδοχείου Golden Age (Μιχαλακοπούλου 57, Σταθμός Μετρό Μέγαρο Μουσικής) στην Αθήνα, τη Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου, στις 18:00. 

Για το βιβλίο που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Παπαζήση θα μιλήσουν οι:

  • Χρήστος Σπίρτζης, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών
  • Σία Αναγνωστοπούλου, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, Καθηγήτρια Ιστορίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Τομεάρχης Πολιτισμού
  • Νίκος Ξυδάκης, δημοσιογράφος, πρώην υπουργός Πολιτισμού
  • Μαρία Ανδρεαδάκη Βλαζάκη, Αρχαιολόγος, πρώην γενική γραμματέας υπουργείου Πολιτισμού