Αντίθετοι στις εξαγγελίες περί εκχώρησης σημαντικού μέρους του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ προς το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, όπως ανακοίνωσε από τη ΔΕΘ, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, είναι οι εργαζόμενοι στον οργανισμό. 

Ads

«Θα εξετάσουμε όλες τις πιθανές δομές, θα προσπαθήσουμε να μιλήσουμε με τον υπουργό Μεταφορών. Πρόκειται να γίνει συνάντηση με τον υφυπουργό κ. Κεφαλογιάννη και με τον γενικό γραμματέα και θα δούμε τις επόμενες ημέρες την πρόταση της κυβέρνησης» τόνισε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στον Οργανισμό, Δημήτρης Τσερμενίδης, που προσέθεσε: «Διαφωνούμε κάθετα με την πρόταση της κυβέρνησης για τη μεταφορά της συγκοινωνίας στα ΚΤΕΛ».

Ο κ. Τσερμενίδης παραδέχθηκε ότι γίνεται μια προσπάθεια από τη νέα διοίκηση ώστε να βγουν το συντομότερο δυνατόν ασφαλή λεωφορεία στους δρόμους, όπως γινόταν παλαιότερα. Αναφερόμενος στην  προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ, τόνισε ότι «αυτή προκάλεσε τεράστια προβλήματα στον Οργανισμό. Μπορώ να πω ότι ήταν μια κάκιστη διοίκηση».

Μιλώντας δε στο ethnos.gr, ο κ Τσερμενίδης τόνισε ότι, για να συνέλθει ο οργανισμός και να μπει σε μια κανονικότητα, απαιτούνται κονδύλια από το υπουργείο προκειμένου να επισκευαστούν τα λεωφορεία το συντομότερο δυνατόν. «Το 2020 θα αποσυρθούν βάσει νόμου 90 παλιά λεωφορεία (45 μικρά και 45 μεγάλα). Αυτά για να αντικατασταθούν εγκαίρως πρέπει να “τρέξει” άμεσα διαγωνισμός αγοράς ή μίσθωσης νέων λεωφορείων μέσω leasing».
 

Ads