Aγανάκτηση προκαλούν στους πολίτες οι «φουσκωμένοι» λογαριασμοί τηλεφωνίας εξαιτίας των υπέρογκων χρεώσεων που δέχθηκαν τηλεφωνώντας στο 5ψηφιο τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ για να δηλώσουν τις διακοπές ηλεκτροδότησης κατά την πρόσφατη κακοκαιρία.

Ads

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN TV, πολίτες οι οποίοι έμειναν για πολλές ώρες αποκλεισμένοι εξαιτίας της κακοκαιρίας «Μήδεια» που σάρωσε τη χώρα μας στα μέσα Φεβρουαρίου, καλούσαν τον ΔΕΔΔΗΕ για να μάθουν τι συμβαίνει και περίμεναν σε αναμονή που μπορεί να ξεπερνούσε ακόμα και τη μισή ώρα. Ολη αυτή την ώρα χρεώνονταν.

«Μας είχαν σε αναμονή και δεν απαντούσαν στα τηλέφωνα. Παρόλα αυτά οι χρεώσεις προχωρούσαν κανονικά και δεν θεωρώ ότι ανταποκρίνονταν και στην κανονική τιμολόγηση» σημείωσε ένας από τους καταγγέλλοντες, μιλώντας στο OPEN TV.    

Tο ζήτημα των «φουσκωμένων» λογαριασμών έγινε γνωστό στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας που έδωσε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ να μην χρεωθούν οι πολίτες το κόστος των τηλεφωνημάτων στο 11500.

Ads

«Σε συνεργασία με τον ΔΕΔΔΗΕ επεξεργαστήκαμε μία άμεση λύση προκειμένου όσοι συμπολίτες μας ταλαιπωρήθηκαν από την πρωτοφανή κακοκαιρία να απαλλαγούν από τις χρεώσεις για τις κλήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών» δήλωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας.

Στο tweet του υπουργού απάντησαν και σχολίασαν με καυστικό τρόπο, πολίτες, χρήστες των social media.

image

image

image

image