Μπορεί ο τότε υπουργός Επικρατείας και Μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης, να δήλωσε στις αρχές Απριλίου πως στα τέλη Ιουνίου το έργο της τηλεδιοίκησης του βόρειου σιδηροδρομικού άξονα, από τη Λάρισα και πάνω, θα είναι έτοιμο, ωστόσο φαίνεται πως επρόκειτο απλώς για εξαγγελίες.

Ads

Όπως τονίζει ο εκπρόσωπος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενηδούνιας, κάτι τέτοιο δεν συνέβη, ενώ δεσμεύθηκε ότι τις επόμενες μέρες οι μηχανοδηγοί θα δώσουν μια «πλήρη εικόνα» για τα έργα.

Ολόκληρη η ανάρτησή του

Τέλη Ιουνίου θα είναι έτοιμη η ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ Λάρισας έλεγε η εξαγγελία τον Απρίλη. Το παιξες / το χασες. Κακά παιδιά οι μηχανοδηγοί , ζητούσαν να λειτουργούν όλα τα συστήματα ασφαλειας μέσα στις σήραγγες. Μας είπανε κάποιοι τότε «κομματόσκυλα» (όχι σαν τον Πινατ) γιατί δεν ξεκινήσαμε χωρίς ΓΡΑΠΤΕΣ διαβεβαιώσεις και όπως ήθελαν στις 22/3. Χτες , με την ακινησία συρμού μέσα στην σήραγγα , είδαν όλοι γιατί έπρεπε να μην ξεκινήσουμε και γιατί απαιτήσαμε και δόθηκαν γραπτές διαβεβαιώσεις , λειτουργούσαν όλα και απλά υπήρξε μια καθυστέρηση και μικρή ταλαιπωρία στους επιβάτες. Επειδή μαθαίνω ότι στην Διοίκηση του ΟΣΕ, τα μυαλά δεν είναι προσγειωμένα στην γη, να τους υπενθυμίσω ότι

Ads
  1.  Ταχύτητες δεν αυξάνονται όπου δεν λειτουργεί η ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ και τα φωτοσηματα.
  2. Φλωρινα και Δραμα θα δώσουν γραπτές διαβεβαιώσεις για γέφυρες – επικοινωνίες – διαβάσεις – βλάστηση στην γραμμή.
  3. Στην Ειδομενη υπάρχει ακόμα πρόβλημα σε 1.5 χλμ της διαδρομής με επικοινωνίες.
  4. Αφορά την εκμετάλλευση. Το τροχαίο υλικό θα είναι απόλυτα αξιόπιστο.

Τις επόμενες ημέρες θα δώσουμε πλήρη εικόνα για τα έργα ως Σωματείο (αυτά που βλέπουμε – όχι αυτά που δεν βλέπουμε αλλά….ΘΑ λειτουργήσουν). Καί αυτά που έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί εδώ και 2 χρόνια (Λουτρακι) και αυτά που αφορούν σηματοδότηση.

Κλείνοντας , ο ΟΣΕ οφείλει να ενημερωσει πόσα του χρωστάνε οι εταιρείες και το Κρατος να καταβάλει τα οφειλόμενα στους παρόχους έργου. Δίνουν ελάχιστα στην σταθερή συγκοινωνία , τουλάχιστο να τα δίνουν στην ώρα τους. Αν δεν μπορούν να ελέγχουν τις συμβάσεις που υπογράφουν , να το πουν. Η χρηματοδότηση στον σιδηρόδρομο δεν θα γίνει εργαλείο για ρουσφέτια. Τέλος αυτά που μάθανε. (Μήνυμα προς πολλές κατευθύνσεις αυτό).

Αν ισχύει ότι υπάρχει εταιρεία που έχει να καταβάλει τέλη υποδομής από το 2004, υπάρχει στρέβλωση στην λειτουργία του σιδηροδρόμου . (Όχι ότι πιστεύω σε αυτήν την λογική στις σιδηροδρομικές μεταφορές, αλλά καλό είναι να μαθαίνουμε ΟΛΕΣ τις  αλήθειες, όχι μόνο αυτές που συμφέρουν την προπαγάνδα).

Καλημέρες από Θεσσαλονίκη.