Ο μηχανικός τρένων, Θοδωρής Βαριδάκης μίλησε στην ΕΡΤ για ελλείψεις ανταλλακτικών που έχουν καταγραφεί στα τρένα και ανέφερε πώς ενώ υπάρχει πλέον τεχνολογία, δεν χρησιμοποιείται όπως θα έπρεπε για τις ανάγκες του σιδηροδρομικού δικτύου.

Ads

Μεταξύ άλλων ανέφερε πως «οι απεργιακές κινητοποιήσεις μας δίνουν δύναμη, σε όλους τους εργαζόμενους γιατί δίνουμε έναν αγώνα αυτή τη στιγμή και από την πλευρά μας δε θέλουμε να συγκαλυφθεί αυτό το έγκλημα. Σε πολλές περιπτώσεις υπάρχουν ανταλλακτικά τα οποία προσπαθούμε να τα επισκευάσουμε, εμείς οι ίδιοι. Εν έτη 2023 και ο σιδηρόδρομος λειτουργεί στο χειροκίνητο, στην εποχή του 5G…μια εποχή που μπορείς να τα παρακολουθείς όλα. Τα ανταλλακτικά είναι μειωμένα και πάρα πολύ λίγα, το προσωπικό είναι μειωμένο και συνάμα θεσμοθετημένη 9ήμερη εργασία».

Αναφορικά με το πώς γίνονται οι έλεγχοι, ο ίδιος τόνισε: «Υπάρχουν πιέσεις πολλές φορές για να φύγουν τα τρένα. Τα συστήματα και τα ανταλλακτικά που υπάρχουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση καλύπτουν μόνο το 13% των αναγκών».