Μέχρι το Πάσχα (28 Απριλίου) προγραμματίζεται η ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της υπογειοποίησης της Λεωφόρου Ποσειδώνος, με το νέο δρόμο να παραδίδεται στην κυκλοφορία.

Ads

Η δεύτερη φάση, αυτή της διαμόρφωσης του χώρου που απελευθερώνεται και ενώνει το πολεοδομικό μέτωπο με την θάλασσα, καθυστέρησε και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2021.

Σύμφωνα με το news247.gr, το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετώπισαν οι μηχανικοί, ήταν η έλλειψη ολοκληρωμένης χαρτογράφησης των δικτύων της περιοχής, που λογικά θα έπρεπε να γίνουν όταν κατασκευάζονταν οι Ολυμπιακές εγκαταστάσεις για τους Αγώνες του 2004. Το αποτέλεσμα ήταν οι μηχανικοί να πηγαίνουν «ψάχνοντας» και πολλές φορές τα μηχανήματα έκοβαν καλώδια ρεύματος ή αγωγούς υδάτων. Υπήρξε μια σημαντική, χρονική καθυστέρηση, ωστόσο όλα ξεπεράστηκαν και πλέον, έχουμε φθάσει στην τελική ευθεία.

Η Α΄φάση που πρόκειται να παραδοθεί μέχρι τέλος Απρίλη περιλαμβάνει τη νέα υπογειοποιημένη Λ. Ποσειδώνος, η οποία θα μετατοπιστεί από 40 έως 90 μέτρα σε όλο το μήκος της από το ΣΕΦ μέχρι το Δέλτα Φαλήρου. Ο δρόμος, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, συν μια ΛΕΑ, θα κατέβει περίπου 4 μέτρα από την υπάρχουσα επιφάνεια, ενώ σηκώνεται και σε ύψος για τα φορτηγά, γι’ αυτό και με την ολοκλήρωση ουσιαστικά θα σχηματιστεί λόφος.

Ads

Ακόμη θα περιλαμβάνει:

  • Δύο (2) γεφυρώσεις των 300 μέτρων έκαστη, σε Καλλιθέα και Μοσχάτο, ώστε να υπάρχει προσβασιμότητα από τους πολίτες, από την πλευρά του πεζοδρομίου της παράπλευρης Λ. Ποσειδώνος, μέχρι τη θάλασσα.
  • Δύο (2) υπόγεια κανάλια με υδραυλικά (αντιπλημμυρικά έργα), από την Εθνική Οδό μέχρι τη Λ. Συγγρού.
  • Μια (1) νέα γέφυρα στο ΣΕΦ, πάνω από το κυκλικό του νερού, ώστε να διοχετεύεται καλύτερα η κυκλοφορία από την Εθνική Οδό προς Γλυφάδα
  • Μια (1) ακόμη γέφυρα στην Αγία Σκέπη, αμέσως μετά τη γέφυρα στο Δέλτα του Φαλήρου. Κάτω από αυτές τις δύο γέφυρες θα δημιουργηθεί ένας κυκλικός κόμβος, προκειμένου να γίνει καλύτερη διαχείριση της κυκλοφορίας προς Πειραιά – Αθήνα και προς Γλυφάδα.

Η Β’ Φάση είναι η διαμόρφωση του χώρου σε πράσινο 35 στρεμμάτων που θα προέλθει από την υπάρχουσα Λ. Ποσειδώνος και ακόμα 220 στρέμματα που είναι από την πλευρά του δρόμου προς τη θάλασσα, από το ΣΕΦ έως το Δέλτα.