Σε ιλαροτραγωδία εξελίσσεται για το υπουργείο Ανάπτυξης το πολυδιαφημισμένο «καλάθι του νοικοκυριού».

Ads

Για δεύτερη μέρα ύστερα από το πάρτι με τα «@ρχι$ι@ καπαμά», το θέμα κυριαρχεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μετά την εμφάνιση του Άδωνι Γεωργιάδη σε σούπερ μάρκετ μεγάλης αλυσίδας προκειμένου να επικοινωνήσει το μέτρο με τις «χαμηλές  τιμές», διαφημίζοντας παράλληλα φθηνή σειρά προϊόντων, οι χρήστες του twitter πήγαν με τη σειρά τους κι αυτοί σε σούπερ μάρκετ και απαντούν στον υπουργό.

Οι πολίτες συγκρίνουν τις τιμές των προϊόντων, την πραγματική αξία του περιβόητου καλαθιού και στην πλειονότητά τους καταλήγουν ότι πρόκειται περί κοροϊδίας.

Ads