Μετά τις λίστες Πέτσα, για τις οποίες μάλιστα συστάθηκε Εξεταστική Επιτροπή, σειρά έχει η λίστα Πλέυρη, καθώς η κυβέρνηση προτίθεται να μοιράσει σε τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας 4.960.000 ευρώ, για καμπάνια «διαμόρφωσης θετικής πεποίθησης και ενεργού συμμετοχής των πολιτών στον εμβολιασμό έναντι του κορονοϊού COVID-19», την ώρα που ήδη έχουν δαπανηθεί δεκάδες εκατομμύρια για καμπάνιες ενημέρωσης.

Ads

Ειδικότερα, ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης και ο αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών Υγείας Θόδωρος Σκυλακάκης υπέγραψαν στις 22 Νοεμβρίου 2021 απόφαση για καμπάνια «διαμόρφωσης θετικής πεποίθησης και ενεργού συμμετοχής των πολιτών στον εμβολιασμό έναντι του κορωνοϊού COVID-19» που αφορά στην ανάθεση εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών για τις δράσεις που θα αναληφθούν σχετικά με τον εμβολιασμό κατά του κορονοϊού. 

Αξίζει να σημειωθεί πως η δαπάνη των 4.960.000 ευρώ (4.000.000 ευρώ συν 960.000 ευρώ ΦΠΑ) θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Υγείας και θα καλυφθεί με έκτακτη οικονομική ενίσχυση, από τις πιστώσεις για δράσεις που σχετίζονται με την υλοποίηση μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κορωνοϊό (Γενικές Κρατικές Δαπάνες) του Υπουργείου Οικονομικών.

Μάλιστα, η ανάθεση της παροχής της υπηρεσίας επικοινωνίας και ενημέρωσης σε εταιρεία-ανάδοχο θα πραγματοποιηθεί από την Τριμελή Επιτροπή Οργάνωσης της Εθνικής Εκστρατείας, «κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν στην ανάθεση σχετικών υπηρεσιών», όπως σημειώνεται. Η εταιρεία-ανάδοχος αναλαμβάνει τον σχεδιασμό της επικοινωνιακής στρατηγικής και την τοποθέτηση σε τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας «με την ενδεδειγμένη παραμετροποίηση που αφορά όλες τις ομάδες αποδεκτών και συγκεκριμένα τις πληθυσμιακές ομάδες που ορίζονται στο πλαίσιο της παρ. 1 του άρθρου 74 του ν. 4761/2020».

Ως κριτήριο, τίθεται η τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, «βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα, όπου αυτός υφίσταται, ή με κριτήρια δημοφιλίας, καθώς και με αναφορά στον βαθμό ανταπόκρισης και απήχησης σε κάθε ηλικιακή ομάδα, συμπράττοντα φορέα κατά τον αποτελεσματικότερο οικονομικά τρόπο».

Ads

Παράλληλα, η εταιρεία-ανάδοχος αναλαμβάνει να παρακολουθήσει την πορεία υλοποίησης της εκστρατείας, με την προσκόμιση προς την αναθέτουσα Αρχή στοιχείων, μετρήσεων και αναφορών απόδοσης, καθώς και βεβαιώσεων καλής εκτέλεσης, με βάση τις οποίες γίνεται η αποπληρωμή των τηλεοπτικών σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας που μεταδίδουν τα σχετικά μηνύματα. Ορίζεται ότι η σύμβαση διαρκεί μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2021.

Η καταβολή του συμβατικού τιμήματος (αμοιβή του αναδόχου καθώς και κάθε απαίτηση του αναδόχου, του Δημοσίου ή τρίτου, σχετική με τις υπηρεσίες) μπορεί να διενεργείται και με την ολοκλήρωση τμηματικών παραλαβών των παρεχόμενων υπηρεσιών και των αναλογούντων παραδοτέων του έργου ανά μήνα από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης, με αναλυτική αναφορά προϋπολογισμού εξόδων, φόρων, αμοιβής αναδόχου και αμοιβών.

Επίσης, ορίζεται ο τρόπος που θα διενεργείται η η πληρωμή προς τους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας της Εθνικής Εκστρατείας Εμβολιασμού: ο ανάδοχος κοινοποιεί στο Υπουργείο Υγείας το πλάνο διαφημιστικής προβολής, τη λίστα των τηλεοπτικών σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας, που το υλοποιούν ανά μήνα, τα στοιχεία προβολής των μηνυμάτων της εκστρατείας για τον μήνα αυτό, δηλαδή τα αποδεικτικά υλοποίησης της διαφημιστικής προβολής (αποδεικτικά τηλεοπτικής προβολής σε σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας), καθώς και λίστα με το ποσό προς πληρωμή προς τους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας για τη διενεργηθείσα διαφημιστική προβολή.