Αγορές με ραντεβού στον εσωτερικό χώρο του καταστήματος με τη μέθοδο του click in shop φέρεται να εξετάζει η κυβέρνηση.

Ads

Ακόμη και αν αποφασισθεί, δεν πρόκειται να εφαρμοσθεί πριν τα μέσα Ιανουαρίου καθώς όλα εξαρτώνται από την επιδημιολογική κατάσταση της χώρας.

Από την πλευρά του το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών ζητάει το click in shop να ξεκινήσει άμεσα προκειμένου να δώσει «ανάσα» στους μικρομεσαίους εμπόρους, οι οποίοι είδαν τους τζίρους τους να μένουν σταθερά χαμηλά την εορταστική περίοδο.

Με την εφαρμογή του click in shop ο καταναλωτής θα μπορεί να κλείνει τηλεφωνικά ή διαδικτυακά ραντεβού για την επίσκεψή του στο κατάστημα σε προκαθορισμένη ώρα, να διαλέγει το προϊόν που θέλει, να το δοκιμάζει εφόσον επιθυμεί και να το πληρώνει εντός του καταστήματος.

Ads

Οπωσδήποτε θα ισχύει η υποχρέωση αποστολής μηνύματος με το ραντεβού από το κατάστημα, ώστε να μπορέσει να μεταβεί εκεί ο καταναλωτής.

Με τη νέα μέθοδο που συζητείται θα παραμείνει απαραίτητη η αποστολή sms στο 13033, με την ένδειξη 2 εφόσον πρόκειται για αγορές.

Για τα καταστήματα, τα οποία έχουν αυτήν τη δυνατότητα, θα συνεχίσουν να ισχύουν οι παραγγελίας online ή από το τηλέφωνο αλλά κατά τη διάρκεια του ραντεβού ο πελάτης θα μπορεί να εισέρχεται στο μαγαζί και να δοκιμάζει τα προϊόντα.

Η μέθοδος αυτή θα δώσει μια ανάσα τόσο στα μεγαλύτερα καταστήματα όσο και στα μικρότερα ενώ ο συνωστισμός θα αποτρέπεται με τη διαδικασία του ραντεβού αλλά και την αυστηρή τήρηση της αναλογίας πελατών/τετραγωνικών. Σε κάθε κατάστημα θα μπορούν να βρίσκονται ταυτόχρονα έως 4 πελάτες ανά 100 τετραγωνικά μέτρα. Στις μεγαλύτερες αλυσίδες και στις επιχειρήσεις shop in a shop ο αριθμός των ατόμων θα επιτυγχάνεται μέσω της κοινής διεύθυνσης των καταστημάτων.