Σοβαρά προβλήματα με την ακτοπλοϊκή συγκοινωνία αντιμετωπίζει η Αίγινα, καθώς, όπως καταγγέλλεται από τους τοπικούς φορείς του νησιού, η σύνδεση Πειραιάς-Σουβάλα-Αγία Μαρίνα Αίγινας έχει σχεδόν αδρανοποιηθεί.

Ads

Το συγκεκριμένο δρομολόγιο, μέχρι τέλος Ιουνίου, δεν εκτελούνταν  από κανένα πλοίο, δημιουργώντας πολλά προβλήματα στους επαγγελματίες του τουρισμού και στους κατοίκους της βορειοανατολικής πλευράς της Αίγινας, η οποία είναι και η πιο πυκνοκατοικημένη περιοχή του νησιού.

Στη συνέχεια και ενώ η σχετική συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) καθυστέρησε δραματικά, εντείνοντας το κλίμα δυσφορίας στα νησιά, στην πρόσφατη απόφασή του ενέκρινε τη δρομολόγηση για τη συγκεκριμένη γραμμή ενός και μόνο πλοίου, του επιβατηγού «Σεμπέκο», και μόνο για το διάστημα από 3-7-2020 έως 31-8-2020. Ακόμη κι έτσι όμως τα προβλήματα φαίνεται πως δε λύνονται, καθώς το συγκεκριμένο πλοίο δεν μπορεί να μεταφέρει οχήματα.

Όλα τα παραπάνω επισημαίνουν σε ερώτησή τους προς τον υπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη ο τομεάρχης Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ Νεκτάριος Σαντορινιός και οι βουλευτές Α’ και Β’ Πειραιά Θοδωρής Δρίτσας, Νίνα Κασιμάτη, Γιάννης Ραγκούσης και Τρύφων Αλεξιάδης.

Ads

«Ετσι, μετά την αδυναμία κατάρτισης ενός αξιόπιστου και με σχέδιο ακτοπλοϊκού δικτύου, το υπουργείο καταδικάζει τη μισή και πλέον Αίγινα σε απομόνωση, δρομολογώντας μάλιστα πλοίο που δεν επιτρέπει τη μεταφορά οχημάτων, δίνοντας το τελειωτικό χτύπημα στην οικονομία του νησιού» τονίζουν οι βουλευτές.

Σημειώνουν επίσης ότι η προηγούμενη κυβέρνηση, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες για μετακινήσεις τόσο των κατοίκων όσο και των επισκεπτών της Αίγινας, την περασμένη χρονιά, που δεν υπήρχαν τα τωρινά οξυμένα οικονομικά προβλήματα, σε συνεδρίαση του ΣΑΣ στις 13 Μαΐου 2019, ενέκρινε τη δρομολόγηση του επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου «Μενεκράτης» και του επιβατηγού πλοίου «Αγία Μαρίνα» τα οποία εκτελούσαν από αρχές Ιουνίου καθημερινά δρομολόγια στη γραμμή.