Με κυνισμό αντιμετωπίζει τα επικοινωνιακά «σόου» του Άδωνη Γεωργιάδη στα σούπερ μέρκετ, με αφορμή τα διάφορα «καλάθια», ακόμη και ο φιλοκυβερνητικός Τύπος.

Ads

Χαρακτηριστικό είναι το δημοσίευμα της «Καθημερινής», όπου στην στήλη με την υπογραφή «Στέντωρ», σημειώνεται:

«Αν ήταν άλλος, θα λέγαμε ότι φταίει η προεκλογική φούρια. Για τον αεικίνητο, όμως, υπουργό της Αναπτύξεως, που τρέχει με πυρηνική σύντηξη, προτού η σύντηξη ανακαλυφθεί, το επικοινωνιακό ντελίριο για το «καλάθι του νοικοκυριού» και, τώρα για το «καλάθι του Άη Βασίλη» είναι business as usual».

Η στήλη συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο, επιτιθέμενη με βιτριολικές αναφορές στον υπουργό Ανάπτυξης:

Ads

«Τουλάχιστον οι πόζες με τα λαμπιόνια και τα αγιοβασιλάκια- που μοιράζει επισήμως το ίδιο το υπουργείο- είναι ασυγκρίτως πιο χαριτωμένες από τους μπακαλογατίσιους ακκισμούς μπροστά στα ψυγεία με τα κοτόπουλα και τα ράφια με τα κονκασέ».

«Αν πάντως οι εκλογές γίνουν την άνοιξη και αποφασιστεί ενδιαμέσως κανένα… καλάθι του Καρνάβαλου, δεν θα χρειαστεί νέα καμπάνια. Τρέχει ήδη», καταλήγει το δημοσίευμα.