ΒΕΑΤ προχωρά από αύριο, Πέμπτη, στην επιβολή ταρίφας από 1,92 έως και 2 ευρώ στους πελάτες για τις υπηρεσίες ταξί που προσφέρει.
Όπως σημειώνει, η εταιρεία απορροφά για περισσότερα από 11 χρόνια το κόστος, ενώ πλέον «με τη ζήτηση για υπηρεσίες ταξί να αυξάνεται συνεχώς και συνολικά 61% σε σχέση με το 2019, είναι δύσκολο για τους οδηγούς να τα βγάλουν πέρα, και παράλληλα να συνεργάζονται με εφαρμογές».
Σε ανακοίνωσή της, η ΒΕΑΤ υπογραμμίζει πως το κόστος προμίσθωσης θα εισπράττει ο εκάστοτε οδηγός.
Η ανακοίνωση της ΒΕΑΤ
«Αγαπητέ επιβάτη,
Σε ευχαριστούμε για όλες τις διαδρομές που έχεις κάνει μαζί μας!
Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του ΒΕΑΤ δουλεύουμε σκληρά για να καλύψουμε τη ζήτηση των χρηστών μας για υπηρεσίες ταξί 24 ώρες το 24ωρο. Μας στήριξες και σου είμαστε ευγνώμονες. Γι’ αυτό θα είμαστε ευθείς, διαφανείς και ειλικρινείς μαζί σου.
Για περισσότερα από 11 χρόνια απορροφούμε ένα κόστος προκειμένου να μπορείς να βρείς ποιοτικές υπηρεσίες με τη γνωστή ασφάλεια και αξιοπιστία, με την οποία ταυτίστηκε το ΒΕΑΤ. Παρά το γεγονός πως σχεδιάζουμε πολύ όμορφα πράγματα για το μέλλον, δυστυχώς είναι αδύνατον σήμερα να συνεχίσουμε με το ίδιο μοντέλο λειτουργίας.
Με τη ζήτηση για υπηρεσίες ταξί να αυξάνεται συνεχώς και συνολικά 61% σε σχέση με το 2019, είναι δύσκολο για τους οδηγούς να τα βγάλουν πέρα, και παράλληλα να συνεργάζονται με εφαρμογές. Το υψηλό πλέον κόστος λειτουργίας ενός ταξί σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή του ΒΕΑΤ να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθιστούν αναγκαία μια αλλαγή.
Από αύριο 16 Ιουνίου 2022 στις 12:00 το μεσημέρι, σε όλες τις κλήσεις ταξί μέσω του ΒΕΑΤ θα υπάρχει κόστος προμίσθωσης €1,92 έως €2. Αυτή η αλλαγή θα ενισχύσει το εισόδημα των οδηγών μας και θα μας επιτρέψει να εξυπηρετήσουμε περισσότερους πελάτες. Από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά την αγορά αξιολογώντας συνεχώς την απόφαση αυτή και τα αποτελέσματα της, ώστε να προβούμε έγκαιρα σε τυχόν αναπροσαρμογές εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο ή το επιβάλλουν τυχόν νέες ρυθμιστικές αποφάσεις για το κόστος υπηρεσιών ταξί.
Ποιός εισπράττει το ποσό του κόστους προμίσθωσης;
Ο οδηγός. Στο BEAT, αποφασίσαμε να στηρίξουμε τους συνεργαζόμενους οδηγούς μας στα καθημερινά λειτουργικά τους έξοδα και να τους προσφέρουμε περισσότερα έσοδα για διαδρομές μέσα στην πόλη.
Άλλες εφαρμογές όμως δεν χρεώνουν κόστος προμίσθωσης, γιατί το κάνετε εσείς;
Τελευταία έχεις παρατηρήσει καθυστερήσεις στην εύρεση ταξί, από όλες τις εφαρμογές. Πιστεύουμε ότι αυτή η μικρή επιβάρυνση του πελάτη θα βοηθήσει σημαντικά την εξυπηρέτησή σου, αφού θα βρίσκεις πιο εύκολα ταξί μέσα στην πόλη. Ταυτόχρονα θα συνεισφέρει εν μέρει στην εξισορρόπηση της τεράστιας αύξησης των τιμών των καυσίμων και άλλων λειτουργικών εξόδων που καλείται να αντιμετωπίσει ο οδηγός. Είναι ένα μέτρο με το οποίο η εταιρεία αναβαθμίζει την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει υποστηρίζοντας συνολικά τον κλάδο του ταξί στην Ελλάδα.
Γιατί διαφοροποιείται το ποσό του κόστους προμίσθωσης €1,92 ή €2;
Αυτό εξαρτάται από τον τύπο του ταξιμέτρου που διαθέτει το κάθε όχημα. Υπάρχουν προκαθορισμένες επιλογές, τις οποίες μπορεί να επιλέξει κάθε οδηγός, γι’ αυτό μπορεί να συναντήσεις αυτή τη διαφοροποίηση. Το νόμιμο κόστος προμίσθωσης στην Ελλάδα μπορεί να κυμανθεί από €0 έως €5,65».
«Το Beat έβαλε το μεγαλύτερο αυτογκόλ στην ιστορία του Ελληνικού marketing»
Όπως ήταν αναμενόμενο έντονες ήταν οι αντιδράσεις των πολιτών με τους χρήστες του twitter να σχολιάζουν καυστικά την απόφαση της εταιρείας.
Το #Beat έβαλε το μεγαλύτερο αυτογκόλ στην ιστορία του Ελληνικού marketing – δεν θυμάμαι εταιρεία να παίρνει χειρότερη απόφαση την χειρότερη στιγμή. Κρίμα
— athensbynite (@athensbynite) June 15, 2022
Κάπου εδώ νομίζω πως τελειώνει η σχέση μας @theBEAT_GR . ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! #beat pic.twitter.com/hnficbnsRw
— Φλώρα Μπαρμπαρίτσα (@deleffie06) June 15, 2022
2 € καπέλο με κάθε κλήση #taxibeat από σήμερα γιατί έτσι τους γουστάρει.Χάσατε παιδιά
— Ο Πολιτευόμενος (@tinker42) June 16, 2022
RIP #TaxiBeat #taxibeat #TAXIBEAT
Με 10€ για ένα 2χλμ απόσταση πηγαινε-ελα καλύτερα να παίρνω τα αμάξι μου. Βγαίνει φθηνότερο!Beat: Αυξάνει το κόστος των υπηρεσιών της από την Πέμπτη https://t.co/Irss8XFoNz
— RAGAS (@johnragas) June 16, 2022
@theBEAT_GR Προγραμματισμένη διαδρομή Στην πραγματικότητα δεν κλείνει οδηγό από πριν, κάνει Αναζήτησή λίγη ώρα πριν το χρειαστείς με αναμφίβολα αποτελέσματα. Παίρνεις τηλέφωνο 3(!) φορές περιμένοντας στην αναμονή και δεν το σηκώνει κανένας. Λόγω απεργίας των μέσων
— Divine (@kostas2907) June 16, 2022
+2 ευρώ αύριο η χρήση #beat ή αλλιώς *πώς να μετακινήσω στον πελάτη το πρόβλημα αντί να μειώσω την δυσβάσταχτη προμήθεια μου*
(Για τους Θεσσαλονικείς, αν δεν κάνω λάθος η εφαρμογή taxiway δεν έχει επιπλέον χρέωση, τσεκαρετε το )— Υπέρκομψη ουσουρπαδόρα με πφαιζερ (@la_usurpadora92) June 15, 2022
Προτιμώ να ταλαιπωρηθώ λίγο παραπάνω με το ταξί παρά να ενισχύω επιχειρήσεις που ξαφνικά θυμούνται να βγάλουν τα σπασμένα από τους πελάτες τους. @theBEAT_GR τι κρίμα. #beat #taxibeat
— Γδύνα (@Ntinakiiiii) June 15, 2022
Άδειασε το Ελ. Βενιζέλος απο ταξί. Ολοι οι οδηγοί είναι στο κέντρο ψάχνουν για διαδρομές “2 στενά παρακάτω αγόρι μου” για 63% αύξηση#beat #taxibet #thebeat pic.twitter.com/k1AJ9ILMGH
— skoupismenos (@skoupismenos) June 16, 2022
Η #beat κέρδισε οδηγούς, έχασε τους 5 πελάτες που χαν απομείνει
— Να Να (@_wannabeontop_) June 15, 2022
Είσαι πια, μια ανάμνηση γλυκιά #BEAT
— NelsNels (@Nelster11) June 16, 2022
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >