Ο Κωστής Χαζτηδάκης ανακοίνωσε μετάθεση των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ και του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας στο τηλεφωνικό κέντρο 1555, αλλά και μέσα από συζητήσεις σε chatroom.

Ads

Αυτό σημαίνει ότι οι πολίτες θα μπορούν να επικοινωνούν για θέματα των συντάξεων, υπηρεσίες που σχετίζονται με θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης, κοινωνικής ασφάλισης, προγράμματα απασχόλησης , θέματα ισότητας, δημογραφικής και οικογενειακής πολιτικής, αλλά και για θέματα βίας κατά των γυναικών στο 1555.

Επιπλέον, ανακοινώθηκε ότι όσα ζητήματα αφορούν τη μη τήρηση της εργασιακής νομοθεσίας θα προωθούνται κατευθείαν στους επιθεωρητές εργασίας, για να εξεταστούν. Επιπλέον, οι κλήσεις για βία κατά των γυναικών θα μπορούν να γίνουν μέσω του 1555 που θα τις μεταφέρει κατευθείαν σε ειδικούς επιστήμονες στα θέματα αυτά.

Ο κ. Χατζηδάκης δήλωσε σχετικά με την πρωτοβουλία αυτή ότι «Δεν πρόκειται απλώς για ένα μεγάλο τηλεφωνικό κέντρο, αλλά για ένα σύστημα προσωποποιημένης πληροφόρησης, που θα βασίζεται στο λεγόμενο ticketing», καθώς «στις 100 ημέρες που έχει λειτουργήσει πιλοτικά το 1555 μέχρι τώρα, έχουν γίνει περίπου 400.000 κλήσεις και έχει εξυπηρετηθεί το 96%».

Ads

Σύμφωνα, όμως με την efsyn, κατά τη διάρκεια της μέχρι τώρα πειραματικής λειτουργίας του 1555 υπάρχουν πολλές καταγγελίες ότι οι υπάλληλοι δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα θέματα των καταγγελιών συμβάσεων εργασίας, ενώ επιπλέον κανείς από τους υπαλλήλους δεν γνωρίζει να απαντήσει πως θα γίνει η διεκπεραίωση ενός συνταξιοδοτικού αιτήματος.